Salut Gh, controleaza in primul rand daca robinetul benzina functioneaza corect, (daca curge continuu, nu doar picuri), controleza daca este totul etans, sa nu traga aer fals pe undeva,colector, racord carburator. Controleaza si muzicuta, sau schimb-o, daca pana aici este totul ok, treci la pasul urmator, controleaza imediat ce s-a oprit daca mai ai scanteie, pentru asta trebuie sa ai o bujie la indemana, scoti pipa si pui bujia. Daca scanteia lipseste, schimba-i bobina. Daca ai scanteie, incepe bataia de cap Demonteaza-i carburatorul, vezi daca lucreaza plutitorul. Mai am o dilema, sa nu fie vorba de un gripaj al pistonului, imediat ce se incalzeste se dilata si pierde compresia, iar motorul se opreste. Sa fie o ovalizare a cilindrului, doar dupa ce te-ai convins ca, carburatia este in regula, ca scanteia este permanenta, va trebui sa demontezi cilindrul si pistonul sa-l controlezi in amanuntime! Bafta Gh!
Verifica daca ai scanteie la bujie, adica scoti bujia o pui la masa si invarti la pedala. Daca ai scanteie atunci insemna ca nu se alimenteaza.
Esti sigur ca nu ai apa in benzina? Inevitabil apa se strange in rezervor de la condens asa ca nu are cum sa traga, mai ales ca apa se decanteaza la fundul rezervorului iar curatarea decantorului nu rezolva problema.
Eu sunt 90% convins ca nu se alimenteaza cum trebuie. Nu cred ca ai altceva.
Daca merge bine la rece si moare dupa cateva minute de functionare, eu cred ca e ceva electric, poate bobina de inductie.