Bmw e90 are tractiune pe spate din cate stiu. Cand ai experienta asta nu reprezinta o
problema dar ca incepator nu este ideal. Mai ales iarna - in conditii de polei lapovita sau gheata pe sosea - tractiunea pe spate este riscanta pentru un incepator.
Astea nu sunt masini pentru un incepator, apoi depinde caum stai si cu finantele pentru ca ambele sunt destul de pretentioase la intretinere.
O distributie la BMW daca ai motor N47 trece de 5000 de lei.
Cu noile sisteme electronice tractiunea spate nu mai este asa de problematica.
Eu îți recomand Audi A6! Desigur, este mai fiabil, este mai bun pentru început, însă înainte de toate, verifică să aibă toate în regulă!
Ca începător, îți recomand o mașină de putere mai mică. Reflexele tale nu sunt suficient de formate și n-ai nevoie să îngroși rândurile "zmeilor" din trafic.
Salut! Îți recomand această mașină: https://microlino-car.com/en/microlino
Este numai bună de prins experiență, având în vedere că este pe cale să fie adoptată o lege care interzice conducerea de mașini puternice (boliduri) de către începători
Inevitabil vei baga bani in masina indiferent cat de atent esti cu ea. Si decat sa bagi bani in intretinerea acestor masini, mai bine bagi bani intr-una care iti permiti.
Ca sa o dam pe fata, orice om din lumea asta isi permite sa-si cumpere o masina premium dupa ce strange niste bani, dar nu toata lumea poate sa le intretina. Intretinerile la audi si bmw sunt destul de costisitoare, si nu merita investitia. Recomand sa cauti alte marci de masini la care intretinerile sunt mai reduse la pret. Si asta e un caz fericit. Gandeste-te la cazul in care masina se strica si trebuie sa repari sau sa inlocuiesti o piesa. Te rupe la portofel sa bagi bani in masinile astea.
Asa cum au raspuns si altii sfatul de inceput este ca BMW sau Audi nu sunt masini pe care se invata soferie. Pentru simplu motiv ca te ppt implica in situatii de trafic in care s-ar putea sa fie mult prea riscante pentru tine si ceilalti.
Dar daca intrebi ce as alege, ma indoiesc ca as alege Audi fiind posesor de peste 12 ani al BMWului de care intrebi, avand masina de la 250k km la peste 500k km anul acesta. Masina nu pleaca nicaieri de la mine, adica nu va fi vanduta niciodata. Intretinerea a fost facuta de mine in peste 12 ani. Motorul merge ca si cum a iesit ieri din fabrica.
Este motorul M47 nu N47. Fugi de N47 si numai daca ii auzi numele strigat.
Cum de a tinut si tien M47 peste 500k km cu lantul original, INJECTOARE, toti senzorii din fabrica, pompa de inalte..., fara depuneri interne,. fapt specific motorarelor pe motorina. ULEI IN 2 TIMPI. Pus 250ml la plin de 50 de litri de motorina si motorul tau nu-si va mai dori nimic altceva.
DAR sa stii ca la BMW nu doar motorul nu se strica.
Se duce volanta dubla si trebuie schimbata dupa 200-250k km. se duc rulmenti pe spate, astea fiind alea mai scumpe.
Uleiul se schimba la 12 mii de km. uleiul in cutie si diferential obligatoriu pe la 150k km!
Arcuri, se pot rupe. alternatorul trebuie reconditionat. bateria se schimba dupa cam 6-7 ani.
Intretinerea NU e ieftina la BMW si probabil nici la Audi. Dar as alege BMW cu motorul M47 oricand. sau B47. Le am pe amandoua. Amandoua tratate cu solutia de mai sus- ulei 2T, JASO FD pentru motoare cu filtre DPF. Si JASO FB pentru motoare fara DPF din fabrica.
Motorul tau va fi fara probleme multi multi multi km!
Imvata ce trebuie si cauta sa iti intertii masina singur daca poti.