Sunt. Si ce daca nu stii nimic? De aceea e scoala, sa inveti. E ca la scoala reala, unii pornesc din prima clasa stiind sa scrie, ca au invatat acasa sau la gradinita, insa acest lucru nu e obligatoriu, invatatorul trebuie sa fie gata sa ia copilul de la zerom care nu a avut sansa sa invete sa scrie inainte. La fel si la scoala de sofer, daca viitorul sofer nu stie nimic, instructorul il va lua de la zero si ii va arata totul. Desigur ca instructorului ii va fi mai dificil, dar este obligat sa il invete.
Pentru asta e instructor auto.
Probabil o sa ai"pornirea"mai grea dar o sa inveti!
Da, dar vei mai avea nevoie de ore suplimentare, nu vor fi suficiente cele 30 de ore obligatorii.
Poti vorbi cu un instructor, sa faci niste ore de poligon inainte de a incepe scoala oficial.
Nicio șansă. Este vital ca atunci când ești mic, părinții să te învețe să pornești mașina pe câmp. Fără aceste lucruri, din păcate nu se poate. Noi toți care am luat permisul am fost învățați de părinți pe câmp. Sincer.
Așa cum ai învățat să pe două picioare când ai fost mică m la fel vei învață pe patru roți. Încet și sigur
Nici eu n-am stiut nimic cand am mers la prima ora de condus dar instructorul m-a pus sa merg direct prin oras. Nu am condus pe camp.
Stai linistita, instructorul are comanda dubla la masina. Iti spune ce sa faci si te corecteaza el daca gresesti.
Moooama, oare cum ai invatat sa conduci daca scrii
"apasa pedala de ambreiaj, da-i drumul incet pana auzi ca a pornit motorul, apasa pedala de viteza "
Care e problema ta Gogule?
Așa pornesti tu motorul? Dând drumul la ambreiaj?
Și dacă vrei să pleci încet ce pedala apeși? Tot aia de viteza?
Motorul se porneste cu cheia. Masina se porneste cu pedalele de ambreiaj si acceleratie. Ce vrei? Nu sunt instructor sa explic ca la carte.
Dacă ai tu explicatii mai bune hai sa le vedem!
Te exprimi greșit, pedala "de viteză" se numește pedală de accelerație, iar mașina se pune în mișcare cu ajutorul pedalelor, sau pornește de pe loc.
Îți zic asta ca să știi cum pot înțelege alții mai bine.
Nu ești instructor, dar daca ești șofer și nu faci diferența între pornit motor și mișcat mașină de pe loc e o problema undeva.
Atunci de ce mai faci școala dacă tu ai știi de acasă?
Ideea cu știutul a ceva de acasă te ajută pe tine psihologic și cu încrederea în sine că ia uite ce știu eu. Ca un atu așa ar fi că înveți mai repede totul deoarece să zicem tu ai avea baza, știi deja cum se dă de cheie, știi care-i volanul și care-s pedalele, știi diferența dintre ambreiaj, frână și accelerație, dar mai mult de asta nu e nimic.
Școlii oricum dai bani așa că e de datoria ei să te învețe și a instructorului pe care tu ți l-ai ales. Evident că vor și unii care vor freca menta, la fel ca în orice alt domeniu, unde sunt oameni dedicați și pasionații de ceea ce fac și alții nu.
Sfat personal, schimbă instructorul, schimbă școala până găsești instructorul cel mai bun, atât ca și dedicație, dar și ca om și mentalitate cu care tu acolo, un an de zile sau câte ore decizi tu să iei pe lângă alea obligatorii, să te simți ca acasă, ca și când ai sta lângă un prieten, nu lângă un instructor. Un astfel de om te va și învăța, dar te va și ajuta psihologic cu tot ce vei întâlni tu, dificultăți în trafic.
D-aia se numește școală auto. Alege-ti una serioasa din zona ta, chiar daca poate e mai scumpă.
YoyoXender întreabă: