| WayhaughtK a întrebat:

Sunt sofer incepator de vreo 6 luni cu 3000 de km la bord. Sunt pasionat auto de la 14 ani abia asteptam sa am permisul. Si acum ca il am nu ma pot bucura de el cum trebuie din cauza gteselilor pe care le fac. Si ma frustreaza foarte tare lucru asta.
De exemplu azi am iesit in oras si la noi inainte de Mall este o benzinarie. Si sunt 2 benzi speciale pentru stanga. Una pentru benzinarie si una mai in fata pentru mall, este o distanta intre ele. Si eu voiam sa intru la mall. Doar ca banda spre benzinarie era plina cu masini, am zis ok astia vor sa mearga la benzinarie. Dar de fapt toti asteptau sa mearga spre mall si toata banda era ocupata de la benzinarie pana la mall si am vazut prea tarziu. Si am vrut sa ma bag in coada pe la jumatea ei. Am incurcat circulatie de pe banda 2, chiar daca nu era mare trafic am primit 100 de claxoane si unu si-a deschis geamul si m-a intrebat de ce nu stau la coada si i-alm zis ca eu credeam ca ii pentru benzinarie si mi-a zis ca sunt nesimtit si sa o sug...
E normal ca incepator sa faci astfel de greseli?
Si dupa 6 luni?
Ma frustreaza maxim ca pasionat.

4 răspunsuri:
| stefan9930 a răspuns:

Salut. E normal sa faci greseli mai ales cand esti incepator. Cel mai important este sa inveti din greselile pe care le faci. Sunt soferi care au permis de 15 ani si nu conduc ca un incepator. Sa nu te descurajezi, mai ales daca faci ceva ce iti place. Pe viitor sa fii mai atent. Succes!

| Mahsun_Nergis_1986 a răspuns:

Tu ca începător ar trebui sa fii inteles de ceilalți soferi atat timp cat ai mămăligă in geam! Atât timp cât nu faci pe schumacher in trafic, este normal sa mai greșești. În afară daca ai gresit banda de încadrare, ceilalți participanți la trafic te ajuta...din propria experienta iti zic.Doar in Romania poti primii asemenea genuri de înjurături si daca mai primesti altădată înjurături, arata.le mămăligă sau p!

| darrio2007 a răspuns: