Dacă vrei să întreții mașină corect și cu piese originale, da e clar mai scumpă.
Depinde de model. Un E sau S vine la pachet cu impozit mare, consumabile de suspensie premium (la fel ca orice masina din clasa medie), dimensiuni mai mari (scumpe) la anvelope, un consum mai mare decat o masina de naveta, si bineinteles revizii o idee mai scumpe.
Insa daca o compari cu unele masini modeste dar nereusite (Passat b6, Insignia 2.0 diesel, BMW-uri cu distributia pe lant, TSI-uri de prima generatie si asa mai departe) s-ar putea ca un W212 E250 CDI sa fie mult mai ok dpdv al cheltuielilor. Dai 1000 de lei pe impozit (e 2.2), revizia poate ca e 1300 de lei fata de 600 de lei la cele din paranteza, dar nu mergi la service pe platforma, nu intervine nici o problema intre revizii. Plus ca te separi putin de mediocritate, cand iti iei Mercedes "de batrani", intr-un trafic plin de Golfuri fumigene cu kit GTI, BMW-uri pline de erori si alte capodopere balcanice.
Depinde de anul masinii, de model si cat de bine a fost intretinuta.
Dar in general consumabilele costa cam la fel ca la orice alta masina daca nu le cumperi de la reprezentanta.
Am avut un c220 automat, si in vreo 4 ani in afara de filtre si ulei doar un set de discuri -placute de frana Ate si un cuplaj elastic la cardan.
Ca idee cuplajul la Mercedes la reprezentanta au cerut 1800 lei iar unul Lemforder de la Epiesa identic cu sigla Mercedes stearsa cu flexul doar 600.