Motorul Otto aspiră un amestec de benzină şi aer, îl comprimă şi îl aprinde cu o scânteie electrică.
Motorul Diesel aspiră aer, îl comprimă şi apoi este injectată motorina care se aprinde.
Motorul Otto foloseşte o rată de compresie ce variază între 8:1 şi 12:1.
Motorul Diesel foloseşte o rată de compresie mult mai mare şi anume 14:1 până la 25:1.
Motorul Otto foloseşte un carburator unde este amestecată benzina cu aerul, sau o pompă de injecţie (carburantul nu este injectat direct în cilindru).
Motorul Diesel foloseşte injecţie directă, în care combustibilul este injectat direct în cilindru.
Motorul Otto aspiră un amestec de benzină şi aer. Si il comprima si il aprinde cu o scanteie electrica. Si avantajul la motorul Disel este :
Consumul mai mic
o putere mai mare
si Motorul Diesel foloseşte injecţie directă, în care combustibilul este injectat direct în cilindru. daca mai ai intrebari legat de asta iti voi raspunde cat de repede pot. ( funda? )
La diesel e consumul mai mic, puterea mai mare, dar viteza mai mica.Motorul diesel e folosit in general la tractoare.
La diesel consumul este mai mic, dar depinde de motor si rezistenta este mai mare!