| ValeaDeBrazi a întrebat:

Un electrician auto bun pe clasice, am un Buick Super din 1949, motorizare 4, 1 litri Fireball I8 OHV, transmisie manuala in 3 trepte cu turbina dubla,etc, ma refer la faptul ca nu gasesc o bobina compatibila niciunde si nu am aprindere la bujii.

6 răspunsuri:
| ValentinMihai78 a răspuns:

Există în România, căutați pe internet, un club de automobile istorice. Nu știu adresa de internet, dar căutați, căci acolo veți găsi ajutorul pentru această problemă mecanică.
Oricum, mulți dintre cei de aici nu au cunoștințe mecanice de vehicule istorice.

| GligoresiLaruca a răspuns (pentru ValentinMihai78):

Este problema electrica fraiere.

| Wolf1988 a răspuns:

Masina aia nu are nicio turbina, iar bobina de inductie compatibila se gaseste oriunde.Ideea este ca la restaurare se folosesc doar piese originale.
Altfel se numeste tiganeala nu restaurare.
Trebuie sa specifici daca instalatia electrica este cea originala de 6v sau s-a facut conversia la 12v.
Exista sute de forumuri de specialitate unde se dezbat astfel de probleme si exista multe magazine online care vand piese originale sau compatibile in general in SUA.
Am comandat o curea dintata a costat 50$ cureaua 50$ transportul dar in doua saptamani aveam o curea originala noua care nu se mai fabrica de vreo30 de ani.

| ValeaDeBrazi explică (pentru Wolf1988):

1949 Buick Super Sedanet, Model 56-S
Prezentare generală
Ani model
1949–1953
Asamblare
(plantă principală)
Flint, Michigan, SUA ( Buick City )
(ansamblu sucursală)
Doraville, Georgia, SUA ( Doraville Assembly ) „Atlanta"
Framingham, Massachusetts, SUA ( Framingham Assembly )
Kansas City, Kansas, SUA ( Fairfax Assembly )
Linden, New Jersey, SUA ( Linden Assembly )
South Gate, California, SUA ( South Gate Assembly )
Wilmington, Delaware, SUA ( Wilmington Assembly )
Caroseria și șasiul
Stilul corpului
Sedan cu 4 uși
Sedan Riviera cu 4 uși Sedanet coupe cu 2 uși Hardtop Riviera cu 2 uși decapotabil cu 4 uși Break



Platformă
C-corp
Legate de
Cadillac Seria 62
Cadillac Seria 61
Buick Roadmaster
Oldsmobile 98
Grup motopropulsor
Motor
248 cu in (4, 1 L) Fireball I8 OHV
263 cu in (4, 3 L) Fireball I8 OHV
322 cu in (5, 3 L) Nailhead V8 OHV
Transmitere
Schimbător de viteze glisant cu 3 trepte manual
Turbină dublă Dynaflow automat [5]
Dimensiuni
Ampatament
1949: 121,0 in (3.073 mm) [8]
1950–53 Sedanuri Riviera: 125, 5 in (3.188 mm)
1950–53 altele: 121, 5 in (3.086 mm)
Lungime
1949: 209,5 in (5.321 mm) [5]
Sedanuri Riviera 1950: 213, 5 in (5.423 mm)
1950 altele: 209, 5 in (5.321 mm)
1951–52 Sedan Riviera: 210, 2 in (5, 023 mm)
(5, 0,2 inhappy 5.237 mm)
Sedanuri Riviera din 1953: 211, 6 in (5.375 mm)
1953 altele: 207, 6 in (5.273 mm)
Lăţime
79, 9 inchi (2.029 mm)
Înălţime
63, 0 inchi (1.600 mm)
Greutate redusă
3.800–4.300 lb (1.700–2.000 kg)

| ValeaDeBrazi explică (pentru ValeaDeBrazi):

Nu iti mai da cu parerea daca nu stii despre ce e vorba, multumesc

| Wolf1988 a răspuns (pentru ValeaDeBrazi):

Eeste greseala de traducere.
Torque converter nu inseamna turbina, este convertizorul de cuplu de la cutia de viteze Dynaflow.
Nu stii gram de mecanica, gram de engleza si te crezi mare destept.
Ruginitura aia daca este pe mainile tale valoreaza fix 90 de bani pe kg.