Pe benzina si asta e o regula generala nu doar in cazul de fata, sunt fiabile doar motoarele aspirate nu cele turbo care necesita o atentie speciala. Baietii care tuneaza masinile turbo benzina isi monteaza si cate un dispozitiv de racire a turbinei tot din cauza ca turbina e pretentioasa mai ales cand locuiesti in Romania si faci 3 km pe zi
Esti tanar si visezi la Vw trezeste-te baiete sunt atatea marci care fac masini bune, VW face masini in bataie de joc, si pute Romania a cazane de la ei diesel, deja mi-e sila de aceasta marca.
Degeaba le explic meltenilor de aici (nu ma refer la tine) si din viata de zi cu zi ca dieselul nu se mai merita ci un motor normal aspirat.Ca diselurile astea care vin la noi chiar si cele care au o vechime de 5 ani sunt forjate, chinuite si cu multi km, dar melteanul se incanta ca arata vopseaua aia polisata bine.
Daca oamenii erau inteligenti si aveam o tara de oameni smart gaseam variante la masinile nemtesti fabricate in bataie de joc, de proasta fiabilitate...a ca Mercedes e premium si-s super e altceva, dar VW nu a fost si nu va fi, si au facut loturi de masini noi la care distributia s-a rupt in mers si a facut praf motorul, ce sa mai zici, is priceputi.
Nu stiam ca poti sa conduci un VW Golf de la 15 ani.
Ai primit o dispensa speciala?
Apai vrei benzina cu piese ieftine si ai ales unul din cele mai proaste motoare facute de VW . Ca regula generala, VW nu a facut motoare bune pe benzina pana in 2012 cu turbina. Eu am prieteni cu golfuri 5/6 cu motoare TSI/TFSI si cam toti o bagat bani in motor la greu ( turbina, injectoare, etc). Treaba ca benzinarele au piese ieftine se aplica doar la motoarele aspirate. Dupa mine, cea mai buna decizie daca iti place golful e cel 1.6 MPI. Motor simplu, fiabil si ieftin de intretinut. Un incepator nu are nevoie de mai mult.
FSI e aspirat dar nu se gaseste pe golf 6, doar pe golf 5.