Nu exista una dintre cele doua "care se strica mai greu". Masina se strica repede cand fie este veche si e timpul sa pice toate rand pe rand, fie cand "soferul" de la volan conduce cum nu trebuie iar in intersectii intra cu rugaciunea Tatal nostru. Ambele sunt scumpe la piese si manopera, ca pana la urma nici un mecanic de pe lumea asta nu iti ia acelasi pret pe manopera si la logan si la Porsche. Cand te vede cu masina de barosani, te jupoaie.
? Mor de râs! În primul rând, "prietenul tău" să meargă la Wikipedia și să citească istoria acestor modele! Volkswagen, la sfârșitul anilor '90, începutul anilor 2000, a început lucrul la noul trend de automobile, numit SUV. Inițial a încercat cu Mercedes Benz, dar înțelegerea a căzut, apoi a hotărât să facă acest proiect în cadrul grupului cu 3 mărci: Volkswagen, Audi și Porsche. S-a creat o platformă comună, iar fiecare marcă a venit cu designul propriu, reglajele proprii. Deci Touareg, Cayenne și Q7, sunt tripleți, tot ce nu e vizibil e comun, deci alegerea finală ar trebui să depindă de prețul de achiziție, nu de marcă. Q7, a fost un model greu, lung, deci pot fi probleme cu suspensiile care suportă o greutate suplimentară. Porsche a fost modelul sport, deci există șanse de a găsi un "model obosit și forțat" la maxim. Deci varianta optimă este Touareg.
Spune-i sa-si ia o maina foarte mica, ca aia mare costa prea mult pentru cati abanisori are el iar inretinerae si benzina la una cu motor de 3000 este enrom de mult.
Cand nu ai bani nu-ti cumperi autobuz, ci caruta!