Bobina de inductie este de fapt un transformator, care are rolul de a transforma curentul de joasa tensiune(12 v) in curent de inalta tensiune (15-20 mii de volti).
Bobina are 2 infasurari, dar nu te intereseaza asta, te intereseaza ca din bobina ies 3 capete, adica ai 3 borne afara din bobina.
2 borne laterale la una se leaga firul ce vine de la baterie (-) iar la cealalta borna se leaga firul care duce la Delcou jos undeva(nu la capacul delcoului)
In capul bobinei este alta borna, de acolo pleaca un fir care intra direct in capacul delcoului in mijloc.
Asta e tot.
Am uitat sa spun, sa ai idee cum merge curentul de la o baterie.Intotdeauna curentul merge de la plus(+) catre minus
(-), asta in interiorul unei baterii.
Ca urmare la o baterie curentul iese afara pe la borna? Negativa deci -, ok? E bun ca ai inteles.
Dar nu mai intreba de ce, ca apoi ne trebuie cateva zile, ajungem de la masina la chimie