In compartimentul motor dispozitivul care isi face rolul sa trimita aer cald/rece are o curea ia ajuns ceasul sa o schimbi iar tu nu fa pe viteazul fiindca nu esti mecanic el stie ce face, probabil ai nevoie sa ti se incarce aer in masina pentru ca nu prea are rezerve disponibile din cate zici
Stai cal prietenee sunt mai viteaz de cat te-ai nascut tu
Pastreaza comentariile astea pentru tine nu are rost sa te crezi mai destept deoarece nu e asa, toti santem oameni pana la urma si nimeni nu e superior sau inferior ci e diferenta de mentalitate
Du-te frate cu oile pe camp este dement! daca tu crezi ca in viata totul e greu sau ceva de incalecat problema esti dement!
Vad ca esti un taranoi crescut prin ograzi sau cine stie ce parinti anormali oi fi avand pentru ca nu au stiut sa iti arate bunele maniere, la ce cap ai asa si masina iti va dura spor la platit tractari si piese pentru masina
Intra pe forumurile opel, ai sanse mari sa te ajute baietii de acolo, cel mai probabil e o problema usoara, pe care au patit-o si altii. Aici pe TPU nu stiu cine te-ar putea ajuta, am rezolvat multe probleme de genul asta, dar cu masina in fata, pe net n-am cu ce sa te ajut, sincer nici nu stiu unde e aeroterma la Vectra B Oricum, din spusele tale poate fi o problema la mufele aerotermei, la contactul din bord, la siguranta, sau la carbunii motorasului. Desi daca spui ca se aud trosnete, ar putea fi elicea rupta/sarita, sau alte nebunii...
Pot exista mai multe probleme:Verifica mai intai carbunii de la aeroterma, lamelele pe care se plimba butonul pe trepte(cursorul)pot fi oxidate sau intrerupte pe anumite portiuni ale treptelor de viteza.Este normal sa nu functioneze aerul conditionat daca nu functioneaza aeroterma.