Nu e pusa distributia la punct cum trebuie
ti as sugera sa nu mai pornesti masina si sa o duci la cineca care stie ceva face daca nu cumva ai facut praf motorul deja.
Sincer, am avut niste mici dubii referitor la cureaua de distributie, adica sa cred ca nu mi-ar fi schimbat-o, pentru ca mi-a dat si cureaua veche inapoi si arata aproape impecabil, de zici ca este una noua.
Este posibil ca o curea de distributie cu 60k km rulati sa arate aproape identic ca una noua? Are carne pe ea si nu prezinta crapaturi. Mecanicul mi-a spus ca a fost putin murdara si prafuita si ca a curatat-o el.
Daca nu schimba cureaua nu aveai acum probleme.
Sigur a inlocuit-o, dar ceva i-a dat cu virgula.
Du-te la alt mecanic nu mai pierde vremea. Macar sa controleze intinzatorul daca este la semn, apoi sa o puna pe tester sa vada daca mai este la punct.Eu am doua masini facute praf de mecanici.
Este un mecanic bun dupa parerea mea, doar la el schimb piesele de cativa ani si nu am avut probleme cu ele pana acum, dar se pare ca de data asta nu a fost atent sau nu stiu ce s-a intamplat. Oricum, o sa vorbesc cu el si o sa-i spun exact ce simptome sunt si cel mai probabil ca o va da jos si o va pune din nou, de data asta sper ca si bine. Oricum, multumesc pentru sfaturi!
Ar trebui sa precizezi ce tip de motor ai.
Kitul de distributie mi l-am schimbat singur.Cred ca ar trebui sa te duci urgent la alt mecanic. Daca nu a fost intins corect,(necesita putina rabdare si trebuie pornit motorul de cateva ori ), a sarit un dinte de la punct si motorul incepe sa vibreze. Daca mai sare inca unul motorul se face praf deoarece ating cilindrii de supape.
In general dupa ce se pune distributia la punct se verifica cu testerul unghiul exact.Am pus distributia intr-o ora cu pompa de apa, cu inlocuit lichid racire iar reglajul fin (idle stabilization; torsion value) la group 4 in vcds mi-a luat inca o ora.De precizat ca am kit de cale original.Nu iese perfect, iese in parametri -2, 5/+2, 5 grade.Eu l-am pus la 0.
Este vorba despre un Ford Fiesta 2002. Motor 1.4 benzina.
Si eu cred ca, cureaua de distributie nu a fost pusa bine, pentru ca inainte sa schimb distributia nu avea astfel de probleme, decat niste mici vibratii pe care abia le simteai, la relanti. Dar nu inteleg un lucru... Dupa ce am plecat de la mecanic, a mers foarte bine pana acasa, de era sa cred ca mi-a pus alt motor, mergea foarte lin si abia se auzea. Ideea este ca astazi dupa ce am mers vreo 15 km cu ea, a inceput sa se manifeste asa. Antigelul nu scade deloc si nici uleiul, verificat de doua ori pe zi dupa ce motorul s-a racit. Multumesc pentru indrumare!