Daca este al doilea ambreiaj in 10.000 km, foarte probabil problema ta este undeva intre volan si scaunul din stanga fata.
Ia cu tine un sofer experimentat si roaga-l sa iti urmareasca miscarile, sa vada unde gresesti. Poate apesi pedala cand nu e cazul, nu apesi suficient la schimbarea vitezelor sau il patinezi la plecarea de pe loc. Sau o alta greseala intalnita la incepatori este tinerea piciorului stang deasupra pedalei de ambreiaj.
Salut. Mergi peste ala care a facut ambreiajul.
Daca patineaza tot el e vinovatul.
Pai este treaba de doi ani schimbarea ambreiajului. in ultimile 6 luni masina a fost mai folosita, dar pentru naveta oras-imprejurimi. nu s-a facut abuz de ea, mers linistit.
si daca nu am avut probleme 10 mii km cu ea, nu as putea sa ma duc peste mecanic.
Eu zic ca de la el e. O fi fost facut asa de mantuiala sau nu a facut totul cum trebuie si a rezistat 10 mii de km, iar acum a inceput sa patineze din nou. Mai e o varianta, daca ambreiajul e de proasta calitate nu a rezistat.
Si inca cv, sper ca ai stat langa masina cand a facut manevra, sunt nenorociti care pastreaza piesele si o fac sa te tine cativa km.
A patit cineva cu revizia... nu a stat langa masina si au pastrat aia toate filtrele si uleiul, pentru ca el cand a ajuns acasa a verificat uleiul si era negru ca potroaca, iar dupa a zis ba ce naiba ma ca masina e benzina cum sa se inegreasca asa... a desfacut filtrul de aer si waw ce a gasit, filtrul era imbaxit de praf.
Deci, stai langa masina daca faci cv si vezi ce piese pui. Te salut
Sarbu_Bogdan_Paul_ întreabă: