1. A6 nu e masina de oras.
2. Diselul nu e recomandat pe distante scurte, nu e recomandat sa te dai la el cand e motorul rece, trebuie sa astepti intai sa se incalzeasca si dupa poti sa schimbi la turatii mari. Iarna, fata de un benzinar, se incalzeste mai greu.
Normal de obicei dieselul are cuplul mai mare, deci un demaraj mai puternic
3. Cel mai bun motor care l-au avut A6-le este TDI-ul cel de 2.5 si cred ca a fost pus ultima data pe masina in 2005. Dupa acest an a fost inlocuit cu 2.7 si a fost si 3.0.
Normal ca quattro e mai bun, dar si consuma mai mult.
2.0 este un motor mic pentru aceasta masina grea, deci daca vrei neaparat A6 iti recomand un 3.0 dar nu uita sa tii cont de costurile de intretinere.
In legatura cu suspensia pneumatica nu stiu ce sa zic. E faina, dar in caz ca se strica costa enorm.
Parerea mea ar fi sa te orientezi asupra unei masini mai ieftine de intretinut, ceva cu un motor 2.0 sau mai mic, tinand cont de vechime si cati CP vrei sa aiba. Daca vrei demaraje mai puternice cauta o masina mai usoara.
Si tot ca o recomandare, cauta ceva din clasa medie-premium, nu premium-bussines, adica cu mai putine sisteme inteligente si senzori, am avut probleme cu un A8 cu senzorii, cu suspensia pe perna, iar toate costa bani si nu putini.
Sper sa iei decizia corecta. Salut
Logic ca nu e buna de oras o masina atat de mare cu un motor mare si consum ridicat
1. Pentru trafic urban, o limuzina cu motor diesel supraalimentat e cea mai idioata alegere.
2. 2.0TDI cu 140cp e cel mai prost motor diesel de la VAG, si probabil cel mai prost motor diesel din perioada lui. Nu doar ca nu trage cat sa justifice 140cp, dar mananca ulei si e defectuos.
Salut!
Ia-ti un A6 daca vrei 2. 0TDI peste 2008-2009, adica euro5 2.0tdi 170 cp, sunt cele mai fiabilile si aproape cele mai puternice 2.0-tdi-uri.Cele din 2006 2.0 tdi 140cp au avut probleme, insa nu toate unele serii cu turbina si injectoare.Desigur A6 este o limuzina de lux care confera putere lux, comfort dar si fiabilitate daca stii sa o intretii.
2.0 TDI chiar si cel in 140 cp are demaraje bune, si fuge f bine pentru 2.0, de 170 cp numai zic, sunt foarte tari!
Bafta!
Am avut 4 ani masina asta.Ma rog nu am condus-o eu mereu.Este extraordinar de zgomotoasa(mare minus pentru o limuzina si e ușor submotorizata.In oras eu aveam consum de 6.5 pe 20 de km. Iarna statea undeva la 7.0 in oras mediu ca dimensiune.Total nerecomandat motorul pe o limuzina.Si daca vrei sa iei, cumpara una spre full sa fie antifonata bine.Mai are un minus major.De la motoarele 2.4 in sus ai quattro in lista de optiuni(tractiune integrala).E geniala si face toti banii.Audi face tractiune integrala de mult si quattro trebuie sa aibă orice Audi veritabil. Când spui ca ai avut un Audi trebuie sa fi avut quattro altfel a fost Audi pe jumătate.Motorul de 3 litri vine cu quattro din standard.Tu stii ca e diferenta de la cer la pământ intre 3.0 tdi quattro cu suspensie pneumatica si 2.0 tdi tractiune fata cu suspensie normala? Nici nu zici ca e aceeasi masina. Daca mai vrei informatii te ajut cu plăcere.Cunosc bine modelul si stii ce vorbesc