Aparatura de ultima generatie si cu clientii multumiti, nu au nici o legatura.
"ultima generatie" asta implica slefuire foarte fina (P800-1000 ultima mana, adica polish in toata regula), si uscare fortata (cuptor 60-80 de grade).
Rezultatul e o masina cu vopseaua ok, dar care se bazeaza doar pe aderenta chimica dintre primer si vopsea.
Lac 'oglinda' scoti si daca vopsesti afara, iar o slefuire cu cap, pana la P600, face vopseaua sa stea pe masina pana cand se matuieste.
De pe masini umblate doar in service-uri "de ultima generatie", m-am saturat sa jupesc vopsea. Am lucrat cu tehnici de astea 'inteligente', eu am invatat meseria in cabina profesionala, cu vopsea care ajungea la 700lei/litrul, si crede-ma, cand mi-am dat seama ce fac, am schimbat metoda, si nu intampin problemele revopsirilor din service, adica asta: https://www.youtube.com/watch?v=tRywmkAQqmQ
Cat despre vopsitorii, am cunostinte in Constanta, dar nu pot sa-ti recomand pe cineva anume. Am vazut un tip foarte ieftin, Chris Garage (sau Criss). Cerea in jur de 2000 de lei pe o revopsire la cuptor, pret foarte mic. Unde am lucrat eu era de la 1000e in sus o revopsire, si sincer se putea mult mai bine, acolo faceau masinile sa arate ca de fabrica, si atat. Un vopsitor bun le face ca de showroom, nu ascunde doar accidentele.
Evitati Criss garage sau cris garage din Constanta ( 0723245563 ). Mi-a făcut praf un golf 5, dus pentru 3 elemente cu ceva rugina și luat în ultimul hal. Gazat peste tot ( inclusiv toată antena de pe plafon, parbriz, chedere, celelalte elemente ). Asta după a 3-a incercare. La prima era cursa vopseaua și lacul in f multe locuri, la a doua a ieșit diferența foarte mare de nuanta, d-abia la a 3-a am putut cu greu sa accept mașina. Nici căruță nu as mai vopsi acolo. Pentru cine nu mă crede că pot trimite poze cu mașina în cauza, trimise chiar de el majoritatea.
stiflers41 întreabă: