Filtru ar trebui să conțină motorină - există o supapă ce se ocupă de asta...
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=148615
Buna ziua! Cand puneti contactul la un motor diesel, sistemul de alimentare cu combustibil incepe sa pompeze motorina din rezervor prin intermediul pompei de combustibil si o duce in filtrul de combustibil. In timp ce motorul nu este pornit, presiunea din sistemul de alimentare cu combustibil este relativ scazuta si motorina se va acumula in filtrul de combustibil pana la o anumita limita.
Daca nu porniti motorul imediat, nivelul de combustibil din filtrul de combustibil se va opri la un anumit nivel si sistemul de alimentare cu combustibil va opri pompa de combustibil pentru a evita supraalimentarea filtrului cu combustibil. Acest lucru se intampla deoarece un nivel prea ridicat de combustibil in filtrul de combustibil poate duce la o scadere a performantei motorului sau la deteriorarea motorului.
Cand porniti motorul, pompa de combustibil va incepe sa pompeze motorina in filtrul de combustibil la o presiune mai mare, iar nivelul combustibilului din filtru va creste treptat. Daca filtrul de combustibil este prea plin, presiunea din sistemul de alimentare cu combustibil va fi prea mare, iar pompa de combustibil se va opri din nou pentru a evita supraalimentarea filtrului de combustibil.
In general, filtrul de combustibil este conceput pentru a retine impuritatile din combustibil si a mentine un nivel optim de motorina in timpul functionarii motorului. Este important sa urmariti nivelul de combustibil din filtrul de combustibil si sa inlocuiti filtrul de combustibil periodic pentru a asigura o functionare optima a sistemului de alimentare cu combustibil si a motorului.