Ai nevoie de un brushless cu racire pe apa si o mica cutie de viteze, si acumulatori LIPO daca vrei sa-ti iasa ceva frumos.
in rest, din start scrie fail pe proiectul tau.
1. la ce am nevoie de un motor brushlees cu racire pe apa, cand acest motor electric de la drujba are paleta de racire in el, racire fortata.
2. la ce am nevoie de o mica cutie de viteze? e un motor electric, nu dezvolta o putere de cine stie ce, nu e un motor cu ardere interna pe benzina/diesel incat sa dezvolte o putere foarte mare, tu ai auzit vreodata de o bicicleta/trotineta electrica cu o cutie de viteze? nu, de oarece sunt puse pe direct
asa.
3. cu acumulatorii. la fiecare bicicleta electrica pe care am vazut-o nu am auzit de acumulatori lipo, am vazut doar baterii a cate 12 volti fiecare, cam asta ar fi. intelegi? eu am pus intrebarea in speranta ca cineva care se pricepe imi poate raspunde, daca poate dezvolta o putere la drum intins, nu la plecarea de pe loc.
Poate fi si motor stirling, cutia de viteza nu este altceva decat pinioane, de reducere a turatiei sau dimpotriva pentru a mari turatia. evident, castigand si pierzand forta, momentul.
de exemplu la un brushless poti atinge usor 20.000 RPM, pe care daca le convertesi undeva cam 200:1 poti obtine usor o viteza de deplasare de 40km/ora, cu o sarcina de maxim 120Kg.
Da, este o diferenta. dar nu poti obtine cu un diferential raporturi suficiente, deci nu intra in discutie rezolvarea problemei cu un diferential.
diferential faci ca ai transmisie la ambele roti.
PS: nu mai incerca sa te opui atata. ai pus o intrebare si fiecare iti raspundem ceea ce stim. eu am construit radiomodele, aeromodele, navomodele, carturi la viata mea. ceva habar am, dar daca nu te multumeste, incearca sa aplici ceea ce vrei tu si nu mai intreba pe nimeni. succes.