| disty a întrebat:

Va salut! Ma confrunt cu o problema de cateva luni, la masina mea.Masina este un batranel VW Passat de prin 91'.O am de 5 ani.Cand am cumparat o mergea perfect, nu o auzeai(am uitat sa specific:benzinara 1.8 AAM mono).Problema e ca de cateva luni,a inceput sa se auda un zgomot ciudat la motor cand masina sta la relanti,cu pauze..Fiind sigur ca vine de la alternator, l am anulat si am pornit o asa. Zgomotul nu a disparut.In momentul de fata,zgomotul a inceput da persiste,fiind prezent permanent, dar numai la relanti. Tind sa cred ca ar fi axul cu came/pompa de apa/fulia de la vibrochen..As vrea sa elimin macar una din variante,de aceea va intreb si pe voi,cu gandul ca ar putea vedea ceea ce am scris aici un mecanic sau un alt,, patit " ca mine.Mersi!

4 răspunsuri:
| DaniTDCI a răspuns:

Se poate sa fie cureaua de la alternator, taica-meu avea problema ca a ta, a schimbat cureaua si masina nu mai scoate vreun zgomot misterios

| disty explică (pentru DaniTDCI):

Am pornit masina fara sa mearga alternatorul ..deci nu e asta..cred ca o sa o las balta.

| AdrianAntoine a răspuns:

Verifică dacă nu cumva ai șurubul de prindere al tobei uzat. Foarte recent am avut și eu aceeași problemă la relanti și subturare și aparent trebuia înlocuit șurubul. Dacă e zgomot ca și când ai avea o sârmă care zdrângăne într-o cutie de aluminiu, e cel mai probabil ce am zis eu.

Pornește-o la rece și după inspectează cu urechea unde se aude mai rău. Dacă e mijloc sau spate (dacă e passat bănuiesc că are 2 tobe, a mea are doar una), e cel mai probabil toba. Pune-o pe rampă și verifică șuruburile de prindere dacă sunt strânse bine. Sper să te ajute, baftă!

| disty explică (pentru AdrianAntoine):

Va salut! Sunt sigur ca nu asta e cauza pentru ca am schimbat tot traseul(din motor pana la toba finala) totul nou. Daca imi amintesc bine, acest zgomot a aparut dupa ce am schimbat garnitura de chiuloasa. Tind sa cred ca nu am pus distributia la punct.