Fa-i o diagnoza si rezolva erorile stocate in ECU si in special daca ECU iti recunoaste in permanenta cheia de contact!
Cred ca ai trecut de 200.000 de km. Fa-i o revizie pompei de injectie si injectoarelor!
Verificare injectoare am facut in luna Octombrie 2016, mi s-a spus ca am pompa acea mai proasta
Am schimbat filtru cu supurtu de pompa ca nu amorsa, rezervoru a fost curatat. Ma gandesc sa nu fie ceva pe partea electronica. In iarna trecuta nu am mai dat AC- si am avut probleme cu rulmentii, i-am schimbat, am bagat freon dar nu merge AC. Cineva cu programe soft mi-a spus ca am relee blocate, deci trebuie sa schimb bloc de sigurante, am incercat dar nu am avut convingerea ca functiona blocul, era de la dezmembrari
Ce ma sfatuiti. Motorul are peste 200000 km dar la temperatura de 1 grad mia pornit la sfert de chee si s-a oprit, mai mult, acum 3 luni am venit dupa un drum de 50 km, am stat 3 ore iar la plecare am dat 5-6 chei pana a pornit.
Simtoma este ca nu are motorina. Cand porneste dau mult la chee in continju, daca fac 4-5 pauze nu mai porneste.
Fa-i o diagnoza si rezolva erorile stocate in ECU si in special daca ECU iti recunoaste in permanenta cheia de contact!