Buna!
Lucrez cu tatal meu la Louis Düsseldorf de 13 ani si am experienta de 20 de ani.
De obicei la 1.7 cdti incearca sa masori bateria la masina dar inainte sa pui clestii incearca sa iei o carpa imbibata in otet de mere foarte acidic cu ulei si dupa o sa se topeasca niste odgoane din cauza frigului ti se intampla chestia asta.
Dupa ce ungi si pui la baterie o sa mearga.
Cam asa merge incarcarea la generatia aia de Opel, naiba stie de ce.
Rareori vezi peste 14v cu motorul pornit.
Banuiesc ca asa e gandita incarcarea. Daca studiezi incarcatoarele digitale de acumulatori auto, vei vedea ca nici alea nu mai incarca 14, 5V, cum era regula pe vremuri.
Multumesc, da e ciudat, nu am probleme cu bateria, dar la relanti am mereu atat si doar dupa cativa km incarca ok
La mine e invers, baga imediat dupa pornire 14.1-14.2, apoi scade undeva pe la 13.8-13.7.
Indiferent ca pornesc toti consumatorii, sau nu.
Daca am baterie buna, nu raman niciodata fara curent. Am avut o baterie Rombat care ma tot lasa, dar era vina ei, ca la fel face si pe alta masina. Acum am o Caranda rosie, am curent foarte bun si dupa cateva zile.
Dacă tensiunea este cuprinsă între 13, 8 V și 14, 2 V, alternatorul funcționează normal
https://www.auto-soft.ro/......pot-aparea
Salut. Îmi poți repeta te rog cum sa fac? nu am prea înțeles. Pot șterge cu altceva?
Mai bine duo in servis la cineva priceput nu lua sfaturi aiurea de la habarnisti, poti face mai mult rau ca nu te pricepi si cu masina nu e de glumă explodeaza, dar in service auto ai garantia ca ti o repara cineva care cu asa ceva se ocupă de zeci de ani.