Motorul zgomotos poate insemna ca nu ai ungere, iar asta ar fi foarte grav. Insa banuiesc ca are macar 2-3 senzori pe traseul uleiului, ar fi trebuit sa te avertizeze.
Poate problema ta vine de la alimentare-injectie. Pompa de inalta presiune mai face figuri la CDTI-uri, uneori merge perfect, alteori se opreste in drum.
Distributia ar trebui si ea schimbata.Are un lant ca de bicicleta. Daca se rupe sau sare de la punct este grav.
Costa cam 500 de lei kitul complet cu intinzator hidraulic.
Si este foarte pretentioasa la ulei.Cel mai bine merge cu 5w30 de calitate sau Selenia 5w30wr original Fiat.
Motorul este fabricat de Fiat.Ai si filtru de particule? Cred ca ar trebui eliminat.
Hopa... Castrol nu se pupa cu motoarele GM (ma rog, Fiat), absolut deloc.
Ia ulei General Motors.
In Astra H 1.9 CDTI nu s-a putut merge cu Castrol, a aprins martorul motor, mergea foarte prost si manca uleiul. Cu GM au disparut problemele.
Am mers pe GM prima data,,si parca nu imi placea cum merge, in fine nu cred ca de la ulei vine problema mea, am o eroare pe pompa injectie, doar cand m-i s-a oprit la relantiu, cand am bagat de 50 lei motorina din rbc, in rest nici-o oprire in mers, dar zgomotul era si dinainte, cand bagam doar omv,(zgomotos, ma refer ca la 2600-3000 rpm un urlet,chiar nu stiu cum sa explic cum se aude,,dar nefiresc,ceva nu functioneaza la parametrii,si atunci nu merge motorul rotund, daca n-ar ajunge destula motorina la vreun injector? s-au sa piarda presiune, cum s-ar manifesta? in mers,, nu se aprinde nimic la orice turatie si viteaza, servisurile romanesti (unele) sunt 0.
Nu cred ca uleiul are treaba cu zgomotul meu, am mers cu GM 5w30 la fel, sincer am bagat si motorina proasta, dupa am bagat 3 luni numai omv, cea mai scumpa, problema e ciudata, doar la 2500-3000 rpm atunci se aude sunetul ala nu stiu cum sa-l numesc motorul,, urla mai tare,, si dupa ce trece de 3000 parca incepe sa fie mai silentios,chiar nu inteleg, daca nu ajunge motorina destula la injectoare, poate pierd presiune injectoarele, nu-mi dau seama, masina trage bine dar se chinuie putin sa ajunga la 3000 trebuie sa-i dau forja mai tare, si cand merge bine v-am zis..silentioasa ajunge repede la ce turatii vreau, mai cu zvac, ati mai auzit de problema asta? imi da batai de cap
Injectoarele CR sunt sensibile la aer. Daca ai ramas fara motorina, s-au dezamorsat.
Un meserias care reconditioneaza injectoare CR, a spus ca pot fi stricate chiar si la montaj, daca mecanicul nu stie sa amorseze instalatia corespunzator. E posibil sa fi stricat injectoarele ramanand fara motorina.
Acum cativa ani, costa 250 de lei reconditionarea unui injector pentru 1.9 CDTI, cu cel putin 100 de lei mai ieftin decat la Renault (Logan dci), sau Ford, de exemplu.
O pompa de injectie de 1.9 a costat 100euro, dar cam cu 150e se vand in mod normal. Second hand, bineinteles.
In pretul reconditionarii unui injector, intra supapa noua. La Astra 1.9 despre care am tot vorbit, sunt reconditionate injectoarele de peste 100. 000km, si inca nu au aparut probleme. A fost schimbata si pompa candva.
Inteleg,aici e vorba si de mecanici, daca ma ia ba ca e aia, ba ca e aia ma duce mai multi bani, si daca as schimba pompa nu ar fi scump s-au reconditionat injectoare, dar sa fie sigur ca de acolo e.
Tipul la care duc eu masinile CR pentru reparat injectia, isi da seama repede daca tine de injectie problema, sau nu. Am avut ocazia sa duc o masina la facut, si sa-mi spuna ca nu au absolut nimic injectoarele.
In caz ca esti din zona, tipul lucreaza langa Dorohoi.
Eu fac ~160km pana la el, si nu m-a dezamagit niciodata.
Este departe, sunt din Dambovita, eu sper sa scap ieftin, si sa-si dea seama exact care-i problema masinii, dar iti multumesc pentru sfaturi.
stiflers41 întreabă: