Prima data vreau sa ma asigur ca stii ce costuri presupune o masina din categoria premium ca bmw e60, fie ea veche, banuiesc ca e 2005+, trebuie schimburi, distributie, diferentiale, impozite, etc.
si raspuns la intrebarea ta, clar e60 525 XD pentru ca
are xdrive si iarna nu ai probleme, tractiune (propulsie) spate pe zapada e mai problematica.
vei avea consum mai mare de combustibil pe xdrive fata de 2wd, si un schimb de ulei din diferential in plus, dar nu e paguba, 60 lei max.
Salut! F10 este destul de scupt, cu aproape 8.000-8.500e peste bugetul meu, al meu fiind unul micut, de 7000e. Multumesc pentru raspuns!
Chiar dacă x-ul este puțin mai scump la achiziție, întreținere și are consumul mai mare, totuși părerea mea este ca merita, mai ales pentru a nu avea probleme iarna.
Totuși, dacă bugetul îți permite, eu îți recomand F10 in loc de E60, este diferență foarte mare între ele.
Mult succes!
F10 are probleme cu lantul de distributie, trebuie schimbat - cost 5-6000 lei - la mecanic de cartier, la reprezentanta nu vrei sa auzi. ( putin mai ieftin la e60 )
e subdimensionat motorul de 2 pentru caroseria aia, daca iei neaparat iei motor de 3 in linie.
fiabilitatea e mai scazuta fata de e60, mai sunt chichite mici despre care nu o sa vorbesc acum, per ansamblu daca vrei bemeve seria 5, ramai la e60
impozit la motor de 3 e peste 2160 lei in functie de localitatea in care ai domiciliul.
Exact invers e. E 60 este cel cu probleme la lanț, dar numai cele cu cod motor N47. Uite un text de pe wikipedia:
"The N47 engine family is prone to excessive timing chain wear and premature failure.[3] Rattling noise from the rear of the engine is indicative of the condition. Timing chain failure may call for engine replacement or a costly repair. The most seriously affected units which require the most extensive repairs were produced from 01.03. 2007 to 05.01. 2009.[4] However there have been frequent reports of timing chain failure in 1, 3 and 5 series BMW engines manufactured from as early as 2004 until at least 2011 in both the petrol and diesel versions (and hence not just necessarily in the N47 engine). At times the failure has resulted in a dangerous cut out of the engine while the vehicle was being driven - sometimes at relatively high speed. A "Quality Enhancement" was issued by BMW for some, but not all vehicles, but has since been discontinued."
N47 e pe motor de 2.0 la F10,
Gino202 întreabă:
Cosminandrioae întreabă: