Suzuki Vitara, Nissan Qashqai.
Grija cu 2.0 TDI - 150cp de la VAG (de pe Octavia Scout), e o panarama.
Pe Tiguan era un 2.0 TDI cu injectie CR decenta, dar nu stiu exact care e.
Nu te gandi ca ai nevoie neaparat de motor mare, exista motoare precum 1.6 dci care duc sarcini de 2-3 tone fara probleme.
Ar mai fi Mitsubishi ASX 1.8 diesel, pe mecanica e ok dar calitatea materialelor de sub ea e groaznica, se rupe evacuarea, sar senzorii ABS din fuzeta (tot din cauza ruginei)... Nu prea merita banii. Plus ca are elementele de caroserie scumpe, o mica tamponare se umple de zero-uri.
Am citit si eu ca motoarele de 2.0 TDI de la VW nu sunt OK. Asa ca daca masinile ca VW sau Skoda au probleme la aceasta motorizare, nu stiu ce as putea alege. Poate un Ford?
Nu mai stiu ce motoare bune au Fordurile. Au avut 1.6, 1.8 si 2.0 TDCI foarte ok, generatia aia pana prin 2010, de pe Focus 2.
Ar fi la Opel 1.7 CDTI decent, dar nu chiar puternic. 2.0 CDTi are problema cu pompa de ulei. Rezolvarea e simpla, dar daca o iei de la unul care a facut 200. 000km cu ulei GM si fara grija pompei de ulei, s-ar putea sa schimbi motorul...
Vezi si Volvo.
M-am uitat la masinile Volvo si am gasit V60 I, care se potriveste cu ce vreau sa cumpar. Mai studiez...
Pai da, iti trebuie clar diesel si in bugetul ala gasesti masini euro 5 2010-2014 pe alese. Cred ca cel mai ok motor e cel 2.0 TDI de la VW de 140-143cp ( sau orice skoda, audi, seat 2.0 TDI euro 5 fiind acelasi motor). Avand in vedere ca o sa tragi si o rulota si probabil mergi si pe camp cu ea as merge pe un VW tiguan sau Skoda Yeti 2.0 TDI 140cp. Bafta!
Abia acum mi-am data seama de ce ati recomandat aceste masini. Am vorbit cu o cunoastinta si mi-a spus ca pe drumuri de munte si cu rulota in spate este mult mai bun un 4x4.
Da. Motoarele 2.0 tdi euro 5 CR de la vw is ok. Si faza e că sunt mecanici si piese peste tot si is cunoscute cam toate problemele. De aia ma gândeam ca pentru ce ai tu nevoie e ok. Eu am avut 2.0 tdi euro 5 in familie si nu am avut probleme pe partea de motor