5 972 cm3 - 4600 RON impozit anual, in momentul de fata. Tre' sa fii un pic cu pluta sa ingropi banii in asa ceva...
Vreau sa merg cu viteza.
Nu prea se găsesc care sa meargă cu viteza și cu capacitate cilindrica mica.
Biletele de avion sint foarte ieftine, si merg cu viteza. In alta ordine de idei, viteza pe drumurile noastre = inconstienta. De fapt stai, ca daca mergi = viteza. Si 5 km/h e viteza. Cam orice masina pe care o poti cumpara fara sa pice tablele de pe ea merge lejer cu ~120. La ce drumuri avem noi, de pe la 150 incolo deja e neglijenta criminala.
In alta ordine de idei, ia-ti o motocicleta daca vrei viteza si senzatii tari. Plus ca in caz de accident, cele mai mari sanse sa nu omori pe nimeni in afara de tine.
Dar de pe asta dc ar pica tablele )?
Sincer nu are chiar asa multi km în bord.
Nu pica, dar e ridicol de scump de intretinut.
Nu prietene, nu e chiar asa. motor accidentat la 300 la ora omoara cam tot ce e in jur cu destul ghinion. daca zboara un fragment de cadru de bord trece prin stalpul masinii si te decapiteaza lejer la viteza aia.
amic de-al meu a avut ghinionul la 100 sa ii taie unul fata si l-a luat din plin. motorul a zburat de pe banda 2 pe trotuar impartind fragmente de metal si plastic, o bucata a taiat un copil la mana (sa zica merci ca a avut zile si a ajuns la mana decat), bikerul a cazut de pe motor = ambele picioare zdrobite, motorul a zburat peste copil si s-a oprit intr-un perete de beton de unde a zburat cadrul de bord si a spart niste geamuri. acum inmulteste cu 3 viteza. masina la viteza mare isi pastreaza datorita greutatii si costuctiei o oarecare compactare. motorul face ca o grenada. imprastie piese sub presiune in toate directiile. deci cam orice e in aprox 100 metri de motor la 300 cand se face praf risca schije care pot fi mortale.
senzatia cu motorul la 300 nu se compara cu nimic. masina la 300 e gunoi. pe motor e cu totul alta situatie. noi cand suntem retardati si o dam cu 300 ne asiguram ca zona de autostrada intre punctul unde depasim 200 pana la 320 si inapoi la decelerare e goala. daca se intampla ceva, sa ne luam numai noi pe noi solo.
ca pe circuitele din RO nu prea ai unde sa ii dai 300. pe la 220 maxim si fortat e gata zona dreapta.
Nu mergi in oras, dar DN-urile nu sunt goale... exista case, alti participanti la trafic...
si cu drumurile noastre toate, ne vor ingropa vreodata...
eu am avut noroc cu amortizorul de ghidon si cred ca am dormit in rahat cand am luat o piatra pe la 220 cu motorul. mi-am vazut toata viata intr-o secunda pana s-a reechilibrat motorul. si stiam drumul, nu stiam ca o piatra (nu am vazut-o, am simtit-o) atat de mica ma poate face avion asa repede. totusi nevoia de viteza o am si dupa asta. pe motor viteza e ca un drog. e ceva nemaipomenit, chiar daca dureaza sutimi si risti eternitate
Hai sa lasam prietenii imaginari deoparte. Un om normal la cap gindeste probabilistic si statistic. Daca conform statisticilor e mai sigur sa ma dau cu trotineta cu 300 in Australia decit in Romanistan si am sanse de 10 ori mai mici sa crap, atunci iau frumos avionul si ma duc pina acolo, merg cu 300 cate doua ore pe zi o saptamana intreaga, vin inapoi, si gata. Aici pot sa merg relax cu 80. Eu celor care se dau zmei cu viteze de-astea incomensurabile pe drumurile noastre, fie la volan, fie la ghidon, le-as ridica pe viata dreptul de a conduce orice chestie cu motor, inclusiv tractoare, masini de tuns iarba, aspiratoare, samd. La a doua abatere, ca sa nu zici ca sint eu ala rau.
Hotul neprins e negustor cinstit. si eu as lua permisul astora supersonici in zonele in care se pot intampla nevrute care sa implice alte persoane. eu daca sunt inconstient cu viteza o fac cand stiu sigur ca nu pot afecta in niciun fel pe nimeni altcineva, nu prin localitate sa dea bine la femei.
si viteza e 5% din probleme. alcool la volan si altele sunt pericolele adevarate, nu bikerii kamikaze. statistic vorbind, cati motociclisti au omorat alte persoane din vina vitezei excesive si atat? ca eu am prieteni morti pe 2 roti ca gheorghe la 80 de ani iese de pe drum laturalnic fara sa se asigure si bikerul il ia la 200 la ora in plin si decoleaza. conform legii culpa e 100% la neacordare de prioritate, moral si bikerul are o vina, nu? vina lui e pasiunea pentru viteza?
tu moral cui ii acorzi vina? in ce procent?
Citez dintr-un clasic inca in viata - "Nicio tara, niciun drum nu este sigur." Tu zici ca bagi warp speed cind "stii sigur ca". Pai ori e laie, ori balaie! In alta ordine de idei, iti dau dreptate. Viteza nu e bai, am mers cu dementi cu 180 in oras cu masina, dar macar eram constient ca daca ii sare un ciine in fata nu trage de volan ca idiotul sa se rastoarne sau daca e sa dea un colt strins, nu incearca sa ia volan dreapta la 120 ca in NFS.
Legat de bikerii morti... vina e pasiunea pentru viteza in conditiile in care e plin de tarani idioti. Unde mai pui conservarii cretini. Eu era sa mor de 2 ori pe bicicleta din cauza unor timpiti pe 4 roti...
Probabil intretinerea anuala o sa te costa la un moment dat mai mult decat va valora masina. Si cu o masina cu un asemenea motor singurul lucrul pe care ai sa il obtii de la ea in Romania o sa fie sa te infasori intr-un copac cu ea. E aberant sa ai un asemenea motor pentru o infrastructura ca cea din Romania
Ok, si de ce sa-ti iei motor de 6000?
Sa te arda la taxe si inmatriculare?
Oricum toate masinile sunt limitate la 250km/h, cred ca si un e 60 cu motor 3.0 iti ajunge pentru aceasta viteza.
Si crede-ma, in afara de autostrazi nici nu ai unde-i da mai mult de 160...
Depinde de masina.
Bmw-ul asta care îl iau eu e limitat la 300 dar acel v12 prinde mult mai mult.
Limitatorul de viteza nu e o problema.
Se poate scoate.
In general la BMW, limitarea este la 250km/h, daca vrei sa scoti limitarea trebuie sa faci un curs anume.
Acum desigur, sunt bani tai, cumperi ce vrei
anonim_4396 întreabă:
anonim_4396 întreabă: