1. Pui ambreiajul pe motor, pui cutia la pozitie doar pentru a gasi pozitia in care intra. Apoi le separi (cutia de motor). Eu iti recomand sa pui prima oara motorul pe masina, apoi cutia, sau invers.
Daca dispui de o macara decenta (girafa sau macar troliu), e mai usor sa pui prima oara cutia (pe sub masina), apoi sa bagi motorul pe deasupra. Daca nu ai decat forta umana (3 persoane iti trebuie), pui prima oara motorul pe suporti, apoi cutia pe sub masina.
2. Prinderea timoneriei este foarte simpla, poate fi in orice treapta, o conectezi direct, iar maneta va sta unde trebuie.
La reglajul patinei (limitatorul dintre treptele 1>2 si R), trebuie sa o bagi in treapta 1 sau 2, si sa reglezi patina astfel incat sa nu aiba joc maneta, adica sa nu mearga mai la stanga fata de treptele 1 si 2.
3. Ti-am scris si la cealalta intrebare, invartitul de elice tine de alinierea discului de ambreiaj, mai exact intrarea axului (prizei) din cutie, prin el. Invarti pana intra cutia de tot, si poti infileta suruburile.
Nu te baga daca nu te pricepi, ca nu o faci, o faci varză.Duo in servis sa o facă ăia.