Cand e vorba de masini pe benzina, prima mea regula e asta: sa nu fie 16v de Volkswagen.
Daca totusi vrei neaparat asa ceva, ai grija in primul rand la motor. 'Are' 105 cp, deci ar trebui sa fuga grav. Daca nu tine 140 km/h constant fara sa accelerezi ca taranul, e ok.
Sa nu scoata fum, si sa nu se auda sunete specifice uzurii la motor (ia un mecanic cu tine).
Asta a fost pentru marele minus al acestei masini, si anume motorul.
In rest e o caroserie foarte buna. Uita-te la aripile fata, la haion si pe la praguri, sa nu fie rugina. Uita-te in interiorul masinii sa fie airbag-urile la locul lor, sa nu aiba alte rupturi prea mari in tapiterie.
Daca are geamuri electrice verifica-le pe toate, se strica destul de des la modelul asta.
Apoi urca masina pe un elevator, verifica rotile: cauciucurile sa nu fie mai uzate pe-o parte, ci uniform. Apoi urmaresti putin caroseria pe dedesubt: in primul rand lonjeroanele, sa nu fie semne pe ele de la indoituri sau suduri, apoi zonele din lateral, de la praguri spre mijlocul masinii, si partea din spate, unde are loc roata de rezerva. Daca exista zone cu tabla "incretita" sau suduri de tip 'cordon', e semn ca masina a fost accidentata.
Cam atat poti verifica inainte de a o cumpara, restul e la risc. Mare atentie si cu actele.
Succes!