Si mie imi plac Wartburg-urile.
Preferatele mele sunt Trabanturile si Barkas-urile.
Trabant 600 gasesti cu greu, si de la preturi de 400e in sus. Sunt cele cu caroseria de tabla, si cu un aspect in spate foarte asemanator cu frigiderele "Fram"
601 inca gasesti destule, iar preturile sunt de bicicleta. Asa ceva mi-as lua si eu, la maxim 10 milioane, sa fie functional, cu acte in regula, sa-l pun la punct si sa circul cu el pe distante scurte, asa de amuzament.
Modelul 1.1 e foarte scump din cate am observat. Motorul e de VW Polo, in 4T, e cu totul alta masina. Alea sunt baza perfecta daca vrei un proiect cu alt motor, din cate stiu poti pune usor 1.4 si 1.6 tot de VW, iar la greutatea cartonulul deja zbori cu el.
Barkas-urile imi plac pentru forma, zici ca sunt din '40-'60, si ele de fapt s-au produs pana dupa '90. Problema lor e motorul in 2T, slab la putere pentru o duba, si cu fiabilitatea prea scazuta. Gasesti multe in Romania cu motor de Dacie, alea sunt mult mai sprintene, si mai fiabile. Plus ca piese pentru motorul de Dacie 1310/1300, gasesti prin orice gospodarie.
Wartburg 311/312 sunt rare acum, mai gasesti doar pe la pasionati, sunt peste 1000e nerestaurate, majoritatea cu numere vechi, fara carte de identitate. Sunt proiecte grele, mai ales ca nu stiu unde mai gasesti piese pentru ele.
Nu prea conteaza atat timp cat are peste 170 cai putere si cilindrii de macar 2200cm3.
Iti recomand unul cabrio, ca acesta: http://kindzierski.eu/files/img_0031.jpg