In primul rand bmw este o masina care consuma destul de mult... mai ales pe criza asta. dupa aia la bmw posibil sa ai probleme cu butoanele. sau cu geamurile (cu geamurile aproape toti care au sau au avut bmw au avut aceasta problema...e lege la bmw. si sunt destul de scumpe ramele alea cum se numesc nu imi vine acuma) si iti fac o mica lista cam ce probleme s-ar putea sa intampini dintre care unele o sa le intampini oricum.
-bec airbag aprins la modelele E46 din cauza defectarii plasei de la scaunul pasagerului
-fulie arbore cotit la modelele diesel care are miezul din cauciuc si cu trecerea timpului devine consumabila -scurgeri de ulei datorate intaririi garniturilor de etansare la motoarele pe benzina mai vechi
-roti "culcate" pe spate datorita uzurii bucselor "scartaitoare" -la modelele e46 uzura mecanismului de la geamurile electrice duce la zgomote suparatoare la ridicare si coborare
-oscilatii la relanti la motoarele pe benzina -flansa cardan care produce zgomot la plecarea de pe loc
-injectorul cu fir la modelele diesel
-modulul de ABS cedeaza la seria 5 E39 pentru ca e amplasat in spate si in timp caldura de la evacuare ii pune probleme
-ruperea lantului de distributie la motoarele diesel N47 care se poate gasi pe X3, X1, 520d, 318d, 320d, 118d, 120d, 123d...
golf. este o masina destul de buna... nu am prea multe de spus de aceasta masina dar probleme ce poate sa aiba orice vw sunt cam astea (dupa internet)
-motorul intra in LIMP MOD datorita blocarii lagarelor de la turbina la motoatele TDI
-consum de ulei destul de mare chiar si la motoarele mai noi
-trepidatii la plecarea de pe loc datorate volantei cu masa dubla care se uzeaza in timp
-fum negru excesiv la acceleratiile bruste care este rezultat din arderea incompleta de carburant din diverse cauze legare de turbina sau injectoare -fum alb-albastru specific motoarelor pe benzina de capacitate mica care da de gol uzura segmentilor si a o-ringurilor de la supape
-lipsa de putere datorita infundarii EGR-ului o problema des intalnita la noi in tara datorita carburantului de slaba calitate si a exploatarii necorespunzatoare
-materialul plastic de la interior care este acoperit de un strat de cauciuc se zgarie foarte usor si arata destul de rau in timp scurt de utilizare
-motorul 2.0 TDI produs pana in 2007 are probleme la injectoare si turbosuflanta dupa un anumit numar de km
-lantul de distribuitie la motorul 1.2 tsi care incepe sa produca zgomote in scurt timp si neschimbat se poate rupe -toba finala rugineste foarte repede, in primii ani de utilizare la modelele pe benzina noi
parerea mea ca iesi mai economic si o sa ai capul mai linistit cu vw... dar daca crezi ca ai bani de intretinut bmw-ul... atunci ia bmw ca esti si cu tractiune spate si poti face un driftulet ceva cand te apuca nebunia. dar iti spun cu bmw o sa scoti multi bani din buzunar cu timpul. asta daca vrei sa o ai intretinuta.