| fabian12345326 a întrebat:

Am cumparat o pereche de pantaloni de la zara care nu mi-au placut si cineva din familie a rupt pretul, se poate sa ma duc cu pantalonul sa-l schimb cu alt produs?

2 răspunsuri:
| Violleta2022 a răspuns:

Aici ai informatia cu privire al returnarea produselor de la Zara:
"Dreptul contractual de retragere
Pe lângă dreptul de retragere recunoscut în mod legal al consumatorilor şi utilizatorilor, menţionat
în Articolul 15.1 de mai sus, vă acordăm un termen de 30 de zile calendaristice de la data
Confirmării de expediere pentru returnarea produselor (cu excepţia celor menţionate în Articolul
15.3 de mai jos, în cazul cărora dreptul de anulare este exclus).
7 | P a g e
În cazul în care trimiteţi înapoi produsele în termenul contractual prevăzut de dreptul de retragere,
dar după ce perioada legală a expirat (a se vedea articolul 15.1. de mai sus), vi se va rambursa
numai suma plătită pentru produsele în cauză. Veţi fi responsabil pentru costurile directe cu
returnarea produselor dacă returnarea nu are loc într-un magazin ZARA din România sau prin
intermediul unui curier trimis de către noi (unde este cazul).
Vă puteţi exercita dreptul de retragere în conformitate cu prevederea din Articolul 15.1 de mai
sus; cu toate acestea, dacă ne informaţi cu privire la intenţia dumneavoastră de a vă retrage din
Contract după expirarea termenului legal pentru retragere, ne veţi preda produsele, în orice caz,
în cel mult 30 de zile calendaristice de la data Confirmării de expediere.
15.3 Dispoziţii comune
Nu puteţi anula un Contract al cărui obiect este livrarea oricăruia dintre următoarele produse:
 Produse personalizate
 CD-uri cu muzică/DVD-uri fără ambalajul lor original
 Produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecție a sănătății sau din motive de
igienă şi care au fost desigilate de dumneavoastră după livrare.
Dreptul dumneavoastră de a anula un Contract se aplică numai produselor care sunt returnate în
aceeaşi stare în care le-aţi primit. Vă rugăm să returnaţi orice produs folosind sau incluzând
ambalajul său original. Trebuie să ne trimiteţi şi toate cutiile, etichetele, instrucţiunile/documentele
(dacă există) şi ambalajele originale împreună cu produsul returnat. Nu se va efectua nicio
rambursare dacă produsul a fost folosit după desigilare, dacă nu este în aceeaşi condiţie în care
a fost livrat sau dacă este deteriorat. În consecinţă, ar trebui să aveţi grijă rezonabilă de produse
cât timp se află în posesia dumneavoastră.
Puteţi returna orice produs la orice magazin ZARA din ţara în care v-a fost livrat produsul sau
printr-un curier trimis de noi.
a) Returnări la orice magazin ZARA
Puteţi returna orice produs la orice magazin ZARA din ţara în care v-a fost livrat produsul
care are aceeaşi secţiune de care aparţin produsele pe care doriţi să le returnaţi. În acest
caz, trebuie să mergeţi la un astfel de magazin şi să prezentaţi, împreună cu produsul,
Tichetul electronic care a fost atașat la Confirmarea de expediere si care este, de asemenea,
salvat în contul dvs. de pe Site-ul nostru web şi în aplicaţia de telefon Zara. Veţi aduce la
cunoştinţa personalului din magazin Tichetul electronic, fie prin afișarea acestuia pe
dispozitivul dvs. mobil, în format digital, fie prin prezentarea acestuia în varianta imprimată.
b) Returnări prin curier
Atunci când returnaţi un produs sau mai multe produse prin intermediul unui curier trimis de
noi, trebuie să ne contactaţi folosind formularul web disponibil pe Site, sau telefonic la
0800 420 777 pentru a stabili detaliile pentru ridicarea produsului de la domiciliul
dumneavoastră. Trebuie să trimiteţi produsul în acelaşi colet primit, urmând instrucţiunile din
secţiunea „RETURNĂRI" din cadrul acestui site web. În cazul în care aţi cumpărat orice
produs ca utilizator neînregistrat, puteţi solicita telefonic returnările prin intermediul unui
curier, apelând 0800 420 777.
Niciuna dintre opţiunile de mai sus nu presupune niciun cost suplimentar pentru dumneavoastră.
În cazul în care nu doriţi să folosiţi niciuna dintre metodele gratuite de returnare disponibile, veţi fi
responsabil pentru costurile de returnare. Vă rugăm să reţineţi că, dacă doriţi să returnaţi
produsele cu ramburs, vă putem solicita plata oricărui cost suportat în legătură cu o astfel de
returnare.
Vom analiza integral produsul returnat şi vă vom informa cu privire la dreptul de a vi se rambursa
contravaloarea (dacă acesta există). Costurile de livrare vă vor fi rambursate atunci când vă
exercitaţi dreptul de retragere în termenul legal şi când toate produsele din care constă coletul
respectiv sunt returnate.
Vom efectua rambursarea sumei plătite de dumneavoastră cât mai curând cu putinţă, fără
întârziere nejustificată şi, în orice caz, în cel mult 14 zile calendaristice de la data la care ne-aţi
8 | P a g e
înştiinţat cu privire la intenţia dumneavoastră de a vă retrage din Contract. Fără a aduce atingere
celor de mai sus, putem amâna rambursarea până când vom primi înapoi produsele sau până
când veţi furniza dovezi că aţi trimis înapoi produsele, oricare dintre acestea intervine mai întâi.
Vă vom rambursa orice sumă primită de la dumneavoastră folosind aceeaşi metodă utilizată de
dumneavoastră pentru a efectua plata.
Dumneavoastră vă veţi asuma costul şi riscul legate de returnarea produselor în cazul în care nu
aţi ales una dintre opţiunile gratuite de returnare, aşa cum se indică mai sus.
Dacă aveţi vreun dubiu, vă rugăm să ne contactaţi prin intermediul formularului web disponibil pe
Site, sau telefonic, la numărul 0800 420 777"

sursa: https://static.zara.net/......181204.pdf

| Bondarel99 a răspuns:

Nu conteaza eticheta exterioara ci doar cea interioara (aceea care este cusuta de haine).