| Oanix21 a întrebat:

Am făcut o comandă pe Sinsay acum câteva zile și durează foarte mult iar eu am nevoie de acele produse. Am găsit produsele în magazin. Dacă nu vreau să mai ridic comanda, o duce la sediul firmei de curierat și o trimite înapoi?

5 răspunsuri:
| dullcat a răspuns:

Mai intai anuleaza comanda si apoi vezi ce mai faci.Eu nu recomand magazinul ala, are doar lucruri ieftine si proaste.

| Furnicuta000 a răspuns:

Astia au sute, mii de comenzi zilnic. Livreaza in 5-6 tari, au ditamai depozitul in Stefanesti. Chiar crezi ca ii intereseaza ca refuzi un colet la curier? Un retur e o nimic toata pentru ei, probabil e si gratis pentru ei pentru ca au contracte mari cu firmele de curierat. Daca nu il mai vrei ii spui curierului cand te suna ca il refuzi si aia e. Se mai intampla, se intampla zilnic la ei. Numai sa nu faci asta de prea multe ori. Majoritatea magazinelor online daca vad in contul unui client "colet refuzat" de mai mult de 3 ori, ii interzic acestuia sa mai comande cu plata ramburs

| adryang78 a răspuns:

Produsele se vor întoarce la expeditor, dar vei rămâne cu istoric la ei. În plus, le-ai plătit deja și s-ar putea să-ți rețină costurile de expediție înainte să-ți returneze banii.

| vatadezahar24 a răspuns:

Cel mai bine contactezi suportul de la Sinsay și le spui ca vrei sa anulezi comanda, astfel încât banii să îți pot fi returnați înapoi

| Emiliana29 a răspuns (pentru vatadezahar24):

Era bine dacă și răspundeau laughing)