| xDxDxDxDxD a întrebat:

Buna,ma gandeam sa imi cumpar o fusta cam asa http://www.okazii.ro/......a115738413 insa nu stiu daca ar fi vreo problema sa o port la liceu,sunt in primul an, acolo trebuie sa avem sacoul la ore sau vesta...
Intrebarile sunt:Merge purtata si la scoala? Cu ce as putea sa o port?
A si inca unca chiar daca nu are legatura cu cele de mai sus:Voi prima zi de liceu ati fost in uniforma? Daca nu cu ce v-ati imbracat :*

10 răspunsuri:
| ÁnΌMŀŠ a răspuns:

Buna.Fustita este extrem de draguta dar nu prea mrge purtata la scoalasad
Sti cum sunt profesorii.Vor sa te vada imbracata in blugi/pantaloni si o camasa care sa nu iti lase nici cea mai mica parte din decolteu la vederelaughing.
Daca doresti, poti lua fusta sa o porti prin oras. S-ar potrivi foarte bine cu un maieu de culoare alb/negru/albastru.

Sper ca te-am putut ajuta!

| Kasia a răspuns:

Fusta e draguta, merge purtata la scoala(si eu port), merge purtata cu sacou insa nu cu orice tip de vesta(ba chiar deloc cu o vesta in caz ca nu esti extravaganta/fashionista)
O poti purta cu orice: tricouri/camasi/bluzite/camasa+cardigan/tricou+sacou/top+geaca piele. Aproape orice, imaginatie sa ai.
In primea mea zi de liceu(acum 3 ani) nu am purtat uniforma insa am luat niste bocanci negrii, o camasa, un top alb largut si o pereche de jeansi prespalati.

| xDxDxDxDxD explică (pentru Kasia):

Bine ca mi-ai spus de vesta big grin
Eu ma gandeam sa o port cu o camasa si vesta de la uniforma I don't want to see caci nu stiu inca cum imi va sta, sacoul e cam lung.
Multumesc pentru raspuns :*

| FashionDream a răspuns:

Buna.Si eu trec in clasa a 9-a, si sincer as purta-o. E foarte frumoasa, si atata timp cat nu e scurta, nu vad de ce nu ar putea fi purtata la liceu.