Nu,tu doar ai facut ce trebuia sa faci. Daca ele nu au platit in cel mai rau caz iti poate da o amenda sau sa te puna sa platesti dar nu asa este..De obicei se intampla cv cu clientele respective, nu stiu ce, le interzic comandarea altor produse avon etc..nu stiu mai mult dar tu nu vei fi sanctionat.
Exact ea va fi sancționată pentru că, comanda vine din partea ei. Ea trebuia să strângă întâi banii apoi să dea comanda! Avon are dreptul să pună penalități cât să te dea și în judecată în cazul în care nu plătești.
Exact.Am auzit cazuri in care diferite comenzi au fost date in jur de 500 de euro, si mno nu reprezentantu-l a fost de vina, ci cel care comanda si firma l-a dat in judecata, si pe langa ca el a dat banii pe ce a comndat a mai si platit in plus.
Aici e cu du-te vino, în cazul în care reprezentantul depunde o plângere împotriva clientului și în cazul în care compania merge pe acestă premiză altfel tot pe reprezentant îl trage de bile!
Cunosc cazuri, se vor trimite mustrări reprezentantului, până într-un final când cei de la avon vor deschide un proces și atunci reprezentantul va fi tras la răspundere.
Totul e cu du-te vino.
Greșeala este a reprezentantului pentru că nu a ținut cont cu ce fel de clienți lucrează. Fie scoate bani de la el din buzunar fie ajunge în instanță.
Chiar daca nu vrei, va trebui sa platesti de la tine in cazul in care ele nu-ti dau banii, deoarece tu vei fi cea avertizata si se aplica penalizari in fiecare zi dupa depasirea termenului de plata.
DaciaRomania întreabă: