Nu dau doi bani pe firmele care arata reducere dar și stoc indisponibil la același produs. Ei numesc asta strategie de marketing. Dar este o tâmpenie mai mare decât aceia care conduc magazinul. Pentru că la ce îmi este de folos să văd acea reducere dacă produsul nu mai este pe stoc? Și nici măcar nu îl mai anunță ca va readuce produsul. Ei vor să facă trafic pe internet, să apară o companie cu multe vizite pe internet, să apară pe un loc bun în lista firmelor cu cele mai multe vizite pe internet.
Am întâlnit astfel de site-uri. Iar noi consumatorii ar trebui să facem o petiție împotriva lor pentru că este tare deranjantă această înșelătorie (nu strategie) de marketing.
Eu nu-mi cumpăr haine sau încălțăminte pe internet. Că nu pot să le probez, nu pot să văd materialul. Poate că o cămașă ar veni bine la mâneci, dar dacă ce fac dacă nu vine bine și la gât? Stau să o ambalez și să o trimit iarăși înapoi chiar și dacă nu m-ar costa transportul? Este o mai mare pierdere de timp.
Mai mult, eu întotdeauna ofer rating doar o stea la un produs. Pentru că atunci când un produs are multe stele, vânzătorul îl scumpește.
Repet: nu dau doi bani pe marketingul de astăzi. Tot marketingul de azi este 100% înșelătorie. Pe timpul lui Ceaușescu te aresta din pricina aceasta. Să nu-mi sară nimeni în cap, pentru că eu știu ce spun când zic că manager=înșelător. Printre lucrurile bune pe care le învață managerii în facultate, ei sunt învățați să și însele. Si ei nu se dau înapoi când ocazia le este oferită.
De obicei modelele la haine tin un sezon. Slabe sanse sa mai prinzi exact acel model.incearca sa cauti pe siteurile lor din alte tari si poate il gasesti si comanzi de acolo.
Eu ieri am cautat pe net sa-mi iau un hanorac h&m, era la reducere insa scria stoc indisponibil. Am cautat peste o ora si stocul era din nou disponibil la aceeasi reducere. Deci cred ca o sa reapara.
kalakkas întreabă: