| AddaElly a întrebat:

Vreau si eu niste reguli pentru o pagina de facebook.

Răspuns Câştigător
| MrAngelus a răspuns:

1. Mesaj de bun venit și invitație să citească termenii și condițiile.

2. Dacă este cazul, specific vârsta minimă acceptată pe pagina respectivă. (asta în cazul în care produsele comercializate de companie sunt de tipul alcool, tutun, cafea ș.a.)

3. Un paragraf în care subliniez că tot ceea ce urcă utilizatorii/fanii pe pagina de Facebook nu este responsabilitatea companiei și eventualele încălcări ale legii sunt strict vina utilizatorului care le-a postat. Spre exemplu, dacă Ionel Popescu face reclamă la produsul X folosind poze ale mărcii concurente și urcă materialul pe pagina companiei, marca aceea concurentă nu va putea să dea în judecată compania care a făcut produsul X pentru că altcineva a generat conținutul. Deci, practic, vina cade pe Ionel, că el a fost cu capul în nori și a făcut greșeala.

4. Specific că textele, pozele și filmulețele pe care le public eu din partea companiei pot sau nu pot fi distribuite și folosite de către fanii paginii. Știu că sună ciudat, dar există companii care au materiale de promovare pe care nu le vor distribuite la scară largă, chiar dacă adoră să se laude cu ele în public. Așa că e cel mai bine este să verifici. Bineînțeles, vei recomanda ca orice material pe care îl vei publica pe pagina companiei să poată fi distribuit de către oricine. Până la urmă e în interesul companiei ca informația să ajungă la cât mai mulți utilizatori.

5. Tot în legătură cu conținutul distribuit, trebuie specificat dreptul de copyright. Nu ți-ar plăcea să vezi o companie concurentă care folosește textele tale, pozele pe care le-ai cumpărat pentru materiale sau filmulețele pe care le-au făcut colegii tăi.

6. Punctez în ce condiții șterg comentariile. Bineînțeles că nu recomand să cenzurezi toate comentariile care nu laudă compania. Dar îți sugerez să faci curat des pe Wall. Spam-ul, cuvintele licențioase și reclama concurenței nu au ce căuta pe pagina de Facebook. Trebuie să precizezi asta foarte clar, să nu ai probleme cu utilizatorii mai apoi. Totuși, să nu uiți că un ton agresiv sau un client nemulțumit nu trebuie cenzurat. Sunt cazuri în care trebuie să explici, cu răbdare și cuvinte frumoase, anumite detalii legate de produsele sau serviciile pe care le comercializează compania.

7. Ar mai trebui notat un detaliu: compania își rezervă dreptul de a modifica Termenii și condițiile dacă comportamentul utilizatorilor sau legile din țara în care se promovează o cer. Asta e ca o plasă de siguranță, în cazul în care apar probleme neprevăzute și nu se pot rezolva altfel. De obicei nu se prea modifică Termenii și condițiile.

Deși la noi, în România, sunt încă puține companii care folosesc Termeni și condiții pe paginile de Facebook, eu îți sugerez să recomanzi folosirea lor.

http://prbeta.ro/......-facebook/

0 răspunsuri: