anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Bună, vreau să îmi pun fațete, dar am câteva întrebări...
Le pot pune acasă sau trebuie să merg la un cabinet?
Cam cât ar costa tot procesul ăsta?
Îmi recomandați această metodă pentru a avea dinții mai frumoși sau știți altă metodă mai bună?

6 răspunsuri:
| darrio2007 a răspuns:

Normal ca mergi la un cabinet. Cat te costa vei afla acolo.
Ai dintii chiar asa de urâti?

Salontanul
| Salontanul a răspuns:

Eu zic sa intrebi un medic stomatolog! Aici nu sunt medici si vei primi raspunsuri care de care mai ciudate de la diferite persoane care n-au legatura cu meseria. In cel mai bun caz au fost la stomatolog si li s-a recomandat ceva care poate sa nu-ti fie recomandabil tie. O intrebare la stomatolog nici nu te costa nimic.

suntserios
| suntserios a răspuns:

Normal ca trebuie sa mergi la un cabinet. Pentru a iti pune fatete sunt multi pasi, primul e sa iti repari toate problemele dentare pe care le ai, carii, fisuri etc. Apoi ti se ia un mulat 3d, se sefuiesc dintii ca sa incapa fatelete si in final se cimenteaza. Pretul e undeva peste 2000 lei pentru ceva de calitate.

Daca asta e metoda buna sau nu o discuti cu un medic dentist dupa un consult. El poate evalua daca exista alte solutii sau nu

| johnnny123 a răspuns:

Știi în desene animate când cade pe unul un pian de la etaj și-i înlocuiește dinții cu clapele pianului?

Cam așa vor arăta niște fațete puse de tine singur acasă.

Montarea de fațete este o operațiune extrem de delicată și care necesită multă precizie, expertiză, operațiuni preliminare și echipamente profesionale. Nu este ca și cum ai zugrăvi un perete cu trafaletul.

| goguPatent a răspuns:

Cum man sa iti pui fatetele acasa?
Le prinzi cu super glue? Iti iei singur dintii la pila?

| haileewatson a răspuns:

Cum adica sa le pui singur acasa? laughing