| Bianca1203 a întrebat:

Bună ziua, am fost plecata in străinătate si nu am mai dat comenzi pe contul de reprezentanta Avon, acum imi scrie ca mi-a blocat contul din cauza in activității, ce pot face sa îl recuperez?

Răspuns Câştigător
| Violleta2022 a răspuns:

Ii contactezi pe cei de la Avon si ceri sa ti se reactiveze contul, sau apelezi la o prietena care are cont la Avon, sa-ti cumpere produsele pe care le vrei.

3 răspunsuri:
| CristiDinBucuresti a răspuns:

I ei legatura cu persoana care te a inscris in avon si ea i ti spune toti pasii de reactivare.

| johnnny123 a răspuns:

Nu era mai logic să pui întrebarea asta la suportul Avon decât pe TPU?

| Cherciumihai a răspuns:

Suni la ei, îi contactezi! on the phone După ce îți răspund, faci o cerere de reactivare cont.Baftă! good luck peace sign