| KimY a întrebat:

Ce cadou imi recomandati pentru profesoarele mele cand o sa termin a 8 a?

10 răspunsuri:
| Corina a răspuns:

Daca tot vrei sa le dai cadou, desi, vorba lui Alien, nu prea merita ca nu-si mai dau interesul, atunci puteti pune impreuna toata clasa, sau macar o parte (care vor), si sa le cumparati cate o atentie, dar nu foarte sofisticata. Totul depinde de cati bani veti strange. Cate un crin imperial (ca tot va fi vara) si o felicitare, cred ca e de ajuns. Exclus ceea ce te-a sfatuit Isa! Nu mai sunt profesorii de alta data, care puneau suflet in munca lor si de pe urma carora elevii sealegeau cu o cultura generala vasta, si care, chiar meritau sa primeasca cadouri de acest fel (dar nu primeau).

| t0xic1girl a răspuns:

Si eu sunt a8a
si am decis impreuna cu, colegii mei sa. i comandam dirigintei un cos cu flori si sa punem in rama o poza cu clasa noastra:X
sa aiba amintire...si o diploma pentru cea mai buna dirigintabig grin

| never2say4never a răspuns:

Cand am terminat a 8a, toata clasa a strans bani si le-a dat profelor cate un trandafir alb si o brosa placata cu argint.

| Alien a răspuns:

Nu da "mita" la profesoare!
Oricum nu isi da interesu sa invete ceva elevi si mai sunt platite!
Tu ce cadou primesti ca termini clasa 8 a?
Este (va fi) o zi unica pentru tine nu pentru profesorii(nu merita)!
Eu nu am dat si nu voi da nimic la profesorii si nici la medici cu atat mai putin la cersatori, niciodata!
Exceptand cazurile familiare!

| purplexfusion a răspuns:

Nu le da nimic! (asta daca ti-au dat note proaste cand nu meritai:d)

| AlexanderChristianFenty a răspuns:

Eu i-am luat un ceas placat cu aur, bine eu cu inca 3 colegi, si un cos cu trandafiri, dirigintei! dar pentru profesoare ti-asi recomanda un trandafir si cate o felicitare de multumire, felicitare o capsezi de trandafir, de o frunza si arata perfect!happy

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Ceva care sa le aminteasca de tine de clasa de elevii din clasa ta, ceva personalizat.