anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Ce e asa de dificil pentru unele eleve sa accepte sa mearga la scoala fara fuste scurte? daca sunt pana la genunchi ce se "intampla"? nu inteleg, si sunt si eu eleva...:-)

Răspuns Câştigător
SoftCristi
| SoftCristi a răspuns:

Mie imi plac fustele albe, de matase care vin pana la jumatatea gambei/tibiei. A, sa aiba putina danteluta jos... :->
Ei, si sa raspund la intrebare? De proaste... Vor sa fie apreciate, frumoase, etc. Nu inteleg ca aprecierea pe care o capata e numei de genul ala de o noapte? E aceeasi situatie ca la alea carora li se vade snurul dintre b*ci.

7 răspunsuri:
| Silvia a răspuns:

Poate vor sa atraga atentia... Poate vor sa fie sexy si sa atraga baietii... E treaba lor.
Eu daca ma duc de doua ori pe an in fusta la scoala e binehee hee si se uita toti la mine de parca ar fi venit Obamarolling on the floor.

| www a răspuns:

Fiecare se imbraca cum are chef. Nu e nimic de inteles aici.

| alina_1192 a răspuns:

Pai fiecare se imbraca asa cum le place

| pas a răspuns:

Poate ca asta le face sa se simta atractive si independente, fara sa constientizeze ca pot deveni victime ale propiei frumuseti. Deci fetelor fiti putin cu luare aminte.

anonim_4396
| anonim_4396 explică:

Poate vor sa atraga atentia, sa vada caat de "bune" sunt si sa se uite baietii dupa ele. dupa ca ce uita dupa ele, baieti trag si concluzia... oricum... vor sa para "sexy". sunt si unele ce se imbraca cu fuste scurte si chiar le sta bine...in afara scoliitongue

anonim_4396
| anonim_4396 explică:

Daca au fusta mai scurta par mai xesy si au parerea ca ie an mislocul atetiei dar nu asa

| justneed a răspuns:

Dar nu pricepi ca tu "nu ai ce au ele" e si normal sa vrea sa "arate ceea ce au doar ele" cool sper ca ti-am rasp .stii...mai tine si d cei 7 ani de acasawinking big grin