anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Daca ar fi uniforme in scoala peste tot,nu ar mai avea elevii atatea fite ,corect ?

22 răspunsuri:
Legiuitoarea
| Legiuitoarea a răspuns:

Bună.
Corect, sunt de acord cu tine!
Pa, pa.

| onasis1961 a răspuns:

Perfect,adevarat! Nimeni nu zice nimic, ca in scoli se creaza dicriminare prin ne obligativitatea Uniformelor! Sunt elevi foarte dotati intelectual si injositi de jigodiile cu bani multi!

| mgtow a răspuns:

Nu e adevarat, le mai lipsesc disciplina si cei 7 ani de acasa ca sa fie oameni de rand. Prin uniforme nu se rezolva nimic.

| MasterOfDisaster a răspuns:

Nu e adevarat.copii cu bani si fite in cap vor veni tot cu telefoane scumpe,frizuri de sute de lei,si cel mai trist, tot cu aceeasi atitudine! Tot se vor comporta de parca sunt cei mai inteligenti de pe Pamant, si vor fi la fel de nesimtiti indiferent de ceea ce poarta.Si in plus, uniformele sunt totusi destul de scumpe, si nu iti poti lua numai o pereche de pantaloni sau numai o camasa (doar un exemplu) ci trebuie mai multe.si cum multi nu sunt singuri la parinti, si nu au foarte multi bani.mai bine mergi la scoala imbracat cu ce haine ai.

| Amelya02 a răspuns:

Daaaaaaaaa crying(((((

| lunathemoon a răspuns:

Nu prea e adevarat deoarece vor implora sa se machieze sa coasa paiete pe ele sa puna o esarfa asortata sa faca freze si asta e problema.

| SadRomance a răspuns:

Scoala e un loc unde se invata, nu se arata ''figuri''happy
In unele scoli s-a pus uniforma.

| Doηηa a răspuns:

Corect, sincer eu mă gândesc mereu cu ce să mă mai îmbrac.
Dacă am avea uniforme nu ne-am mai face atâtea probleme.

| MIHAelaKISS a răspuns (pentru Doηηa):

Eu am uniforma in scoala si sa stii ca nu sunt de aceeasi parere fiindca sa porti aceleasi haine in fiecare zi te plictisesti

| UnCorazonLocoooo a răspuns:

În colegiul în care învăț există uniformă obligatorie, pe care o poartă toată lumea și fițele sunt aceleși. Asta ține și de accesorii, și de toate celelalte de pe lângă uniformă în sine.

| madu1295 a răspuns:

Si nici atunci nu s-ar termina cu superioritatea asta. Crede-ma, asta-i lumea, tineretul din ziua de azi, sa se afirme. Poate la scoala vor fi ''impiedicati'', insa gasesc locuri si momente unde-ti pot demonstra ca pot fi superiori, bine, in imaginatia lor. Dar...asta-i societatea noastra.

| Ichigo a răspuns:

Din fericire, a impune o anumita uniforma in scoala incalca Legea Invatamantului care spune clar :

Conform Legii Invatamantului nr. 84/1995 :
art. 3 (2) Idealul educational al scolii romanesti consta in dezvoltarea libera, integrala si armonioasa a individualitatii umane, in formarea personalitatii autonome si creative.
art. 4 (1) Invatamintul, are ca finalitate formarea personalitatii umane, prin:
d) educarea in spiritul respectarii drepturilor si libertatilor fundamentale ale omului, al demnitatii si al tolerantei, al schimbului liber de opinii;

Deci ai putea da in judecata scoala daca te obliga sa porti o anumita uniforma deoarece iti incalca dreptul la libera exprimare si creativitate prin imbracaminte

| slapnenorocit a răspuns:

Nu neaparat, liceul meu inca mai "practica" moda uniformelor si asta nu inseamna ca unii dintre elevi nu mai au fite. Depinde si cu ce atitudine porti uniformahee hee

anonim_4396
| anonim_4396 explică:

În unele situaţii, elevii vin cu haine cât mai scumpe şi se lauda, altele vin cu hainele prea decoltate. Într-un fel ar fi bine, într-alt fel ar trebui să se îmbrace fiecare cu de doreşte.

anonim_4396
| anonim_4396 explică:

Ar fi aceste fite mai intense pe strada, tot acelasi drac e. Dar mi se pare ca uniforma lipseste de personalitate o persoana. Ne alegem hainele cu grija si e greu ca cineva sa ne ghiceasca la haine daca vrea sa ne faca un cadou. Hainele tin de propria personalitate. Si oricum uniforma e nimic. Crezi ca e greu sa iti tragi in picioare tenesii sau pantofii de firma, sa iti pui cardiganul/trenchul de firma si sa iti mai arunci si o geanta care sa fi costat ceva? E acelasi drac doar ca pare in capul unora ca e altfel.

Cum este si treaba cu camasile albe la fete, se va vedea mereu diferenta care e mai de " fita ". Si uniformele de tipul sacou - camsa - fusta mi se par o prostie. De ce? Sunt facute din cele mai proaste materiale si dupa cateva spalari s-au dus. Si in plus cine mama naibi sta sa spele chestia aia zi de zi? Hai ca sacoul se poate spala si o data la saptamana si fusta la fel dar camasa nu.

| akcentdiana a răspuns:

Asa e, multi vin cu nu stiu ce haine scumpe la scoala si incep sa se laude...

| MIHAelaKISS a răspuns (pentru akcentdiana):

Pai da este adevarat nu ar mai fi chiar atatea fite dar tot o sa fie fiindca poate nu toti o sa respecte uniforma stiu asta fiindca mi se intampla

| hardy1 a răspuns:

Uniforma e o tampenie.pers care au "fite" de cele mai multe ori sunt saraci si prosti! dar repet uniforma este o tampenie

| MrKid a răspuns:

Nu e chiar asa deoarece fite nu presupune doar imbracamintea.Fitzele mai presupun si comportamentul si asta nu se schimba doar prin alte haine.Si fii atent ca lumea te poate aproba doart pentru fundabig grin.Eu am funda?happy S-au dai doar la cei care te sustin?

| ZoeyMe a răspuns (pentru MrKid):

Obsedata de funde...

| drachenblut a răspuns:

Well said, subscriu. o idee foarte buna.

| Lola956 a răspuns:

Nu-i chiar asa,la scoala mea avem uniforme si tot asa au ramas elevii, cu fite, crede-ma...