anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Daca ar fi uniforme in scoala peste tot,nu ar mai avea elevii atatea fite ,corect ?

22 răspunsuri:
Legiuitoarea
| Legiuitoarea a răspuns:

Bună.
Corect, sunt de acord cu tine!
Pa, pa.

| onasis1961 a răspuns:

Perfect,adevarat! Nimeni nu zice nimic, ca in scoli se creaza dicriminare prin ne obligativitatea Uniformelor! Sunt elevi foarte dotati intelectual si injositi de jigodiile cu bani multi!

| mgtow a răspuns:

Nu e adevarat, le mai lipsesc disciplina si cei 7 ani de acasa ca sa fie oameni de rand. Prin uniforme nu se rezolva nimic.

| MasterOfDisaster a răspuns:

Nu e adevarat.copii cu bani si fite in cap vor veni tot cu telefoane scumpe,frizuri de sute de lei,si cel mai trist, tot cu aceeasi atitudine! Tot se vor comporta de parca sunt cei mai inteligenti de pe Pamant, si vor fi la fel de nesimtiti indiferent de ceea ce poarta.Si in plus, uniformele sunt totusi destul de scumpe, si nu iti poti lua numai o pereche de pantaloni sau numai o camasa (doar un exemplu) ci trebuie mai multe.si cum multi nu sunt singuri la parinti, si nu au foarte multi bani.mai bine mergi la scoala imbracat cu ce haine ai.

| Amelya02 a răspuns:

Daaaaaaaaa crying(((((

| lunathemoon a răspuns:

Nu prea e adevarat deoarece vor implora sa se machieze sa coasa paiete pe ele sa puna o esarfa asortata sa faca freze si asta e problema.

| SadRomance a răspuns:

Scoala e un loc unde se invata, nu se arata ''figuri''happy
In unele scoli s-a pus uniforma.

| Doηηa a răspuns:

Corect, sincer eu mă gândesc mereu cu ce să mă mai îmbrac.
Dacă am avea uniforme nu ne-am mai face atâtea probleme.

| MIHAelaKISS a răspuns (pentru Doηηa):

Eu am uniforma in scoala si sa stii ca nu sunt de aceeasi parere fiindca sa porti aceleasi haine in fiecare zi te plictisesti

| UnCorazonLocoooo a răspuns: