| mispis a întrebat:

Hei. A folosit/foloseste cineva lentile de contact? Vreau sa-mi cumpar pe albastru dar vreau sa stiu ce avantaje si dezavantaje au.

Răspuns Câştigător
| Sunshine_9753 a răspuns:

Hey happy.
fie ca lentilele sunt medicale ` sau doar pT ati schimba culOare ochiilor trebuie sa primesti acceptul medicului.

avantajele sunt putine happy
daca e vorba doar de schimbarea culorii
dezavantajele happy
ai grija de ochii tai.
adica nu ai voie sa stai in praf fum sau nisip
ai grija la apa ochii vor avea de suferit.
porti lentilele doar 8-10 ore maxim pe zi!
sper sa te ajute :*

3 răspunsuri:
| DamaAzu a răspuns:

Eu folosesc si avantajul este ca arata super ochiilaughing si nu sunt foart scumpe. dezavantajul este ca daca ii porti intrna incep sa nu mai aiba acel efec si isi pierd culoarea.eu ii port doar la evenimente mai speciale sau cand merg cu prietenii undeva.

Funda?batting eyelashes

| DeyvDavid a răspuns:

Nu folosesc si nu am folosit dar mama luceraza la o optica si mi-a spus cate ceva.
Avantaje : ofera o claritate foarte buna, poti face mult mai usor sport dacat cu ochelari, nu mai trebuie sa suporti greutatea ochelarilor

Dezavantaje : acomodarea de a le scoate si a le pune si este mai sanatos pentru ochi sa mai folosim si ochelari nu numai lentile pentru ca ochiul sa mai respire

Sper ca te-am ajutat. fundita pls puppy dog eyespuppy dog eyespuppy dog eyes

| Bianca_4672 a răspuns: