| Suprad00zaDeVise a întrebat:

>Helloo:big grin Deci acum vreo 2 zile am comandat un creion "Color TREND"de la avon si in loc de creion mi-au trimis un rimel tot de la "Color Trend" nu l-am folosit deloc dar nu mai este sigilat. Ce as putea sa fac? Daca l-as da inapoi reprezentantului credeti ca mi-ar trimite creionul de ochii?:d

4 răspunsuri:
| 123321998896768 a răspuns:

Buna! ar fi bine daca ai vorbi cu reprezentantul si sa-i explici situatia! poate este si vina ta, probabil nu ai scris corect codul! reprezentantul ar trebui sa verifice codul inca o data si poate poti rezolva! te pup.

| ImpOssibleTooForgeT a răspuns:

Buna :*
Da, de ce nu... daca il trimiti inapoi si ceri creionul de ochi ar trebui sa iti trimita ce doresti
Este greseala lor...Iti poti suna reprezentantul sa il/o intrebi. Succes :*

| MyYLife a răspuns:

Pai faza e ca nu am scris eu codul ca sa-l gresesc ci prezentatorul l-a scris

| Tmcn a răspuns:

Asta e greseala reprezentantului, s-ar putea sa nu fi scris codul corect.tu trebuia sa ii spui pe loc reprezentantului ca nu asta ai comandat, acum nu stiu ce sa zic, poate o sa spuna ca l-ai folosit si nu-l mai vrei sau cine stie ce-i mai trece prin cap.