| MaTrIx8378 a întrebat:

Help, mi-am luat niste lentile, si m-am uitat le tutoriale cum sa le pun, dar eu nu reusesc, cand incerc sa mi le pun lacrimez sau sclipesc, a incercat si sora mea sa mi le puna si nu a reusit, ce sa fac?, ea a incercat sa le puna si a reusit, eu sclipesc intr-una si parca lacrimez. funda celui mai bun raspuns, sorry de categorie.

7 răspunsuri:
| fluturascolorat a răspuns:

Sunt prescrise de medicul oftalmolog? Si eu port lentile de contact, dar m-am obisnuit sa le pun cam intr-o saptamana.Cel mai bine ar fi sa te duci la mediul oftalmolog sa iti explice cum se aplica sau magazinul de unde le-ai cumparat. Poti incerca sa te uiti aici: http://www.drlentila.ro/ghid-lentile-de-contact

| MaTrIx8378 explică (pentru fluturascolorat):

Sunt lentile colorate, nu de contact, mi le-am recomandat eu, am dat comanda de lentile de pe un site, am vazut pe net cum se pune dar, mai noi am incercat sa ating ochiul cu lentilele, dar atunci cand le pun ori nu se lipesc ( le-am bagat si in substanta ) ori se indoaie lentila.

| fluturascolorat a răspuns (pentru MaTrIx8378):

Ar fi trebuit sa ceri sfatu medicul.Eu de ex le am de vedere si inainte sa mi le cumpar mi-a pus mai multe modele (unele sunt mai turtite decat altele) ca sa se aseze pe cornea mea.Ca sa nu mai dai banii degeaba data viitoare du-te la oftalmolog pentru ati prescrie niste lentile potrivite pentru cornea ta happy

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns: