| Ionutzsa a întrebat:

Hey! Asta-i pentru fetele cu ceva cunostinte in domeniul "Avon". Problema e urmatoarea: am comandat un set cercei + colier din campania trecuta. Am ramas muta cand an vazut ca in colet erau doar cercei! pe factura scrie " colier nedisponibil, va fi expediat automat" adica? Ideea e ca in cazul in care n-o sa il primesc o sa-ma fac de rahat cu pers careia i-am promis ca o sa-i dau si colierul. Coordonatoarea mea mi-a spus ca o sa-mi fie trimis la comanda pe care o voi pune acum, dar nu stiu ce sa cred. Voi ati patit-o? Cum se procedeaza? Tre` sa mai pun codul colierului odata sau? Sper ca o sa ma lamureasca cineva pentru ca persoana care imi este coordonatoare este o incepatoare si nu prea am incredere in ea!

Răspuns Câştigător
Răspuns utilizator avertizat
14 răspunsuri:
| JeSa a răspuns:

Ionutzsa - "Sper ca o sa ma lamureasca cineva pentru ca persoana care imi este coordonatoare este o incepatoare si nu prea am incredere in ea!"
In primul rand cred ca este vorba de o "reprezentanta Avon", si nu "coordonatoare", deoarece este total diferit; atributiile si functiile intre cele doua categorii, este: - ca coordonatoarea are functia de sefa,"coordonand" alte fete, pe cand "reprezentanta" este condusa si in functie de "staruinta ei" in domeniul produselor cosmetice, va ajunge la randul ei,- "coordonatoare"(parerea mea); eh cel de-al doilea caz "Am ramas muta cand an vazut ca in colet erau doar cercei! pe factura scrie " colier nedisponibil, va fi expediat automat" adica?" - iti dau un exemplu(presupus) - "in stoc, posibil sa nu fi ramas setul complet", per forta este "o greseala" - doi factori ce se "bat cap in cap ( o bataie de joc)" - asadar sanse sa ti se returneze produsul dorit - nu prea "le vad", fiindca nu stiu ce comanda a facut in luna respectiva reprezentanta, pe care tu ar trebui sa o iei la rost, nu mai asa vad sa afli si adevarul; iar de patit nu am patit ca nu prea fac "comande" la firma Avon de produse...
Bafta!

| JeSa a răspuns:

Ionutzsa - tu ma asiguri, dar pe tine "ea/ei" nu te-a(u) asigurat de produs, si de aceea ti-am zis ca este vb. de "factori/o bataie de joc", in fine...ma bucur ca esti optimista; in rest, sa auzim de bine!

| SweetCandy a răspuns:

Deci nu pui nimic va fi expediat el automat nu ai de ce sa iti faci griji. si eu am patit si e foarte clar.adica ei iti trimit colierul in luna urmatoare sau cand il au in stoc nu-ti face grijibig grin si de platit il platesti cand il primesti:d iar in cazul in care este facturat acum trebuie sa faci un formular de lipsa 9dat de coordonatoarea ta) si sa il trimiti celor de la sediu unde ii anuinti daca mai vrei sau nu sa primesti produsul!

| hamsterx a răspuns:

Nasol.de acum incolo te indemn sa comanzi de la oriflame mai exact de la mine ca tot sunt reprezentanta, asta dk esti din bucuresti.imi fac si eu reclamabig grin
te pup:*

| EUSIATIT a răspuns:

Normal asa ar fi dar daca faci comanda pe internet de ce nu dai un email si comunici cu cei de la firma direct si te lamuresc ei. e cel mai sigur nu?

| warwara a răspuns:

Unele produse se termina repede, sau nu au fost suficiente pentru a acoperi cererea. Si pentru ca presupun ca nu esti din bucuresti, si ai data fixa de comanda, sunt sanse mari ca pana dai tu comanda, unele produse sa se termine. asta se intampla de obicei de sarbatori! Cei inscrisi pe bucuresti, pot da comanda in orice zi vor, chiar la inceputul campaniei si de aceea unele produse se epuizeaza repede.
Nu trebuie sa mai pui codul o data. pur si simplu il vei gasi in colet, probabil la urmatoarea comanda. iti va aparea acolo pe factura o sectiune " produse acum disponibile"! Mult succes!

| i.love.me a răspuns:

Da am patit-o si eu am fost reprezentant (nu coordonator) mereu ma faceam de rahat in fata la "clienti" deoarece ba nu erau in stoc(si in cataolg nu precizau asta) ba nu veanau pur si simplu asa cum spui tu. mie ca rerezentant trebuia sa primesc diferite cadouri genti etc.si imi venea inlocuitor. un ceas de palstic. porcarii. din cate stiu eu o sa iti vina.eu tocmai de asta nu am mai vrut sa fiu reprezentantsad

| Ionutzsa explică:

Mersi tuturor pentru ajutor ^.^

| Ionutzsa explică:

@ Yessica. tipa respectiva este o coordonatoare, sau cel putin asa spune eawinking are grupa si tampenii d`ale happy. cat despre factorii care se bat cap in cap despre care spui tu happy te asigur ca asa scrie pe factura happy Un lucru e cert : Renunt la colaborarea cu Avonwinking!

| Ionutzsa explică:

@ hamsterix : pacat ca sunt si reprezentanta Oriflame laughing

| anca_3211 a răspuns:

Draga mea, am fost reprezentant si iti spun cu sinceritate ca sansele sunt foarte mici ca tu sa primesti si acel colier, asa ca va trebui sa lamuresti persoana respectiva in legatura cu asta. Mie mi s-a intamplat odata ca mi s-a adaugat asa, din senin un parfum tomorrow pe factura, a trebuit sa il platesc, insa am decis sa il returnez deoarece era prea scump. Mi s-a spus ca se vor retrage banii din factura urmatoare. Nu a fost asa, nu stiu ce sa cred...
Succes!

Răspuns utilizator avertizat
| ralubruneta a răspuns:

Si eu am patit-o cu ceasul eternal ala cu cristale swaroski.vai de capu meu. a venit cu 150 de lei in loc de 17 lei... mi-au transferat ceasul din comanda 16 2009 in 17. doamneee...

| ~kostynela~ a răspuns:

Am patit o data cu un parfum si am mai tr o data codul si mi-a venitwinking
se mai intampla...succeswinking