| Crs a întrebat:

Mi-am comandat de pe miniprix o rochita care imi este putin larguta si as dori sa o trimit retur dar sa imi vina o alta marime mai mica. Cum trebuie sa procedez?

4 răspunsuri:
| medex3 a răspuns:

Conditii de retur

Sus

Ne dorim sa fiti pe deplin multumiti de produsele cumparate din magazinul nostru online. Daca din anumite motive nu sunteti pe deplin satisfacut de articolele achizitionate le puteti returna iar noi va vom inapoia contravaloarea comenzii dumneavoastra.

Ordonanta Guvernului nr130/2000 prevede urmatoarele
"Consumatorul are dreptul sa notifice in scriscomerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 10 zile lucratoare de la primirea produsului"
"Consumatorul are dreptul de a denunta unilateral contractul la distanta, in termen de 10 zile lucratoare, farapenalitati si fara invocarea vreunui motiv. Singurele costuri care pot cadea in sarcina consumatorului sunt cheltuielile directe de returnare a produselor"


In cazul in care va decideti sa inapoiati anumite produse, care poate nu corespund dorintelor dumneavoastra, puteti sa o faceti conform legii, suportand insa costul returului. Suntem siguri ca acest lucru aflat in concordanta cu legea romana nu va cauza nici o neplacere, ci dimpotriva relatiile dintre noi vor deveni mai apropiate.

Singura conditie pentru retur este ca produsul sa fie in aceeasi stare in care v-a fost livrat (sa aiba etichetele originale, sa nu fie purtate, sa nu miroasa a parfum, documentele care l-au insotit). La primire coletul va fi verificat pentru a se constata daca indeplineste condiitle mai sus mentionate, in caz contrar acesta va fi refuzat.

Contravaloarea produselor comandate se poate restitui prin transfer bancar, intr-un cont specificat de dumneavoastra sau prin mandat postal. Restituirea banilor prin transfer bancar se va face in termen de maxim 10 zile lucratoare de la data primirii coletului suplimentare iar prin mandat postal in maxim 30 de zile calendaristice taxa de transport a acestuia fiind suportata de dvs.

Pentru a returna unul sau mai multe produse comandate trebuie sa urmati urmatorii pasi:
va autentificati cu userul si parola si intrati in contul dvs.
accesati link-ul Comenzile tale
intrati in detaliile comenzii care include produsul sau produsele pe care doriti sa le returnati
bifati produsul sau produsele pe care doriti sa le returnati
accesati butonul Returneaza produsele selectate
confirmati cantitatea si selectati modalitatea prin care doriti sa primiti contravaloarea produselor returnate:
- mandat postal pentru care trebuie specificata adresa, numele si numarul de telefon
- ordin de plata pentru care trebuie specificat numarul contului IBAN, numele titularului si CNP-ul (ATENTIE - Contul IBAN trebuie sa apartina persoanei pe numele careia s-a eliberat factura!)
ambalati produsele pe care doriti sa ni le trimiteti ( puteti sa folositi ambalajul trimis de noi ) si mentionati pe exteriorul coletului ID-ul returului sau numarul facturii din care provin
coletele se trimit catre M-FASHION COM la adresa Calea Bucurestilor nr. 1 Otopeni judet Ilfov

Din motive administrative trebuie sa trimiteti produsele returnate fara a opta pentru serviciul de ramburs.

PRODUSELE RETURNATE NU COMPENSEAZA O COMANDA PLASATA ULTERIOR. CONTRAVALOAREA PRODUSELOR RETURNATE SE VA ACHITA PRIN MODALITATEA ALEASA DE DVS. IN SECTIUNEA RETUR IN TERMENUL SPECIFICAT, IAR NOUA COMANDA VA FI ACHITA INTEGRAL LA LIVRARE.

IMPORTANT:

Va rugam sa respectati termenii de returnare cu care ati fost de acord in momentul in care ati finalizat comanda.

Coletele pot fi trimise prin orice firma de curierat rapid sau prin Posta Romana.

Coletele trimise fara notificare din contul dvs., cu suma de ramburs mentionata sau fara elementele necesare identificarii returului inscriptionate pe ambalaj NU vor fi acceptate.

~Medex3

Contravaloarea produselelor deteriorate in timpul transportului ca urmare a ambalarii necorespunzatoare in cazul unei returnari de produs sunt suportate de catre dumneavostra.

| medex3 a răspuns:

Intri pe miniprix.ro si vezi la Regulament happy Si de acolo vezi mai departe
~Medex3

| bogdanworld a răspuns:

Salut. Iti recomand cu incredere www.smallprix.ro din mai multe motive: preturi mult mai mici decat siteurile celalalte, livrare in 1 zi cu transport gratuit, produse noi aproape zilnic, produsele sunt tineresti, in pas cu moda. Am comandat si eu si sunt foarte seriosi si promti.

| Steefann a răspuns:

Conditii de retur

Sus

Ne dorim sa fiti pe deplin multumiti de produsele cumparate din magazinul nostru online. Daca din anumite motive nu sunteti pe deplin satisfacut de articolele achizitionate le puteti returna iar noi va vom inapoia contravaloarea comenzii dumneavoastra.

Ordonanta Guvernului nr130/2000 prevede urmatoarele

"Consumatorul are dreptul sa notifice in scriscomerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 10 zile lucratoare de la primirea produsului"
"Consumatorul are dreptul de a denunta unilateral contractul la distanta, in termen de 10 zile lucratoare, farapenalitati si fara invocarea vreunui motiv. Singurele costuri care pot cadea in sarcina consumatorului sunt cheltuielile directe de returnare a produselor"

In cazul in care va decideti sa inapoiati anumite produse, care poate nu corespund dorintelor dumneavoastra, puteti sa o faceti conform legii, suportand insa costul returului. Suntem siguri ca acest lucru aflat in concordanta cu legea romana nu va cauza nici o neplacere, ci dimpotriva relatiile dintre noi vor deveni mai apropiate.

Singura conditie pentru retur este ca produsul sa fie in aceeasi stare in care v-a fost livrat (sa aiba etichetele originale, sa nu fie purtate, sa nu miroasa a parfum, documentele care l-au insotit). La primire coletul va fi verificat pentru a se constata daca indeplineste condiitle mai sus mentionate, in caz contrar acesta va fi refuzat.

Contravaloarea produselor comandate se poate restitui prin transfer bancar, intr-un cont specificat de dumneavoastra sau prin mandat postal. Restituirea banilor prin transfer bancar se va face in termen de maxim 10 zile lucratoare de la data primirii coletului suplimentare iar prin mandat postal in maxim 30 de zile calendaristice taxa de transport a acestuia fiind suportata de dvs.

Pentru a returna unul sau mai multe produse comandate trebuie sa urmati urmatorii pasi:

va autentificati cu userul si parola si intrati in contul dvs.
accesati link-ul Comenzile tale
intrati in detaliile comenzii care include produsul sau produsele pe care doriti sa le returnati
bifati produsul sau produsele pe care doriti sa le returnati
accesati butonul Returneaza produsele selectate
confirmati cantitatea si selectati modalitatea prin care doriti sa primiti contravaloarea produselor returnate:
- mandat postal pentru care trebuie specificata adresa, numele si numarul de telefon
- ordin de plata pentru care trebuie specificat numarul contului IBAN, numele titularului si CNP-ul (ATENTIE - Contul IBAN trebuie sa apartina persoanei pe numele careia s-a eliberat factura!)
ambalati produsele pe care doriti sa ni le trimiteti ( puteti sa folositi ambalajul trimis de noi ) si mentionati pe exteriorul coletului ID-ul returului sau numarul facturii din care provin
coletele se trimit catre M-FASHION COM la adresa Calea Bucurestilor nr. 1 Otopeni judet Ilfov
Din motive administrative trebuie sa trimiteti produsele returnate fara a opta pentru serviciul de ramburs.

PRODUSELE RETURNATE NU COMPENSEAZA O COMANDA PLASATA ULTERIOR. CONTRAVALOAREA PRODUSELOR RETURNATE SE VA ACHITA PRIN MODALITATEA ALEASA DE DVS. IN SECTIUNEA RETUR IN TERMENUL SPECIFICAT, IAR NOUA COMANDA VA FI ACHITA INTEGRAL LA LIVRARE.

IMPORTANT:

Va rugam sa respectati termenii de returnare cu care ati fost de acord in momentul in care ati finalizat comanda.

Coletele pot fi trimise prin orice firma de curierat rapid sau prin Posta Romana.

Coletele trimise fara notificare din contul dvs., cu suma de ramburs mentionata sau fara elementele necesare identificarii returului inscriptionate pe ambalaj NU vor fi acceptate.

Contravaloarea produselelor deteriorate in timpul transportului ca urmare a ambalarii necorespunzatoare in cazul unei returnari de produs sunt suportate de catre dumneavostra.