| ElenaSt2011 a întrebat:

Salut tuturor.

Sunt eleva a cursului de manichiura pedichiura pentru someri, iar saptamana viitoare (cel tarziu joi 18 decembrie) toate elevele trebuie sa arate profesoarei 12 margarete de plastic (fiecare cu cate 20 unchii) pictate, cu model.

Am facut deja 9 din ele, dar cu creionul si pensula merge cam greu. Am cumparat STAMPILA (am vazut un tutorial pe youtube) si am facut intocmai. Dar dupa ce pun lacul de unghii pe placa metalica cu desene (eu am doar litere si inimi ca sablon), apoi pun imediat stampila pe acel sablon pentru cxa modelul sa se lipeasca pe sablon, iar apoi pun imediat stampila pe margareta, NU se imprima deloc modelul pe unghie, ci RAMANE DOAR o pata pe margareta si NU SE INTELEGE NIMIC din acel model.

(In concluzie, am dat banii degeaba pe stampila si sablon).

Imi poate da cineva un sfat, cum sa fac pentru ca modelul ales de pe sablon si pus ulterior cu stampila pe margareta (unghie de plastic) sa fie VIZIBIL? Acetona pusa in lacul de unghii nu a subtiat lacul suficient, incat modelul sa se vada.

Care este motivul pentru care nu se vede modelul imprimat pe stampila cand este pus pe margareta? Ce solutie ar trebui sa adaug pe lacul de unghii pentru ca modelul ales din sablon sa fie imprimat si foarte bine vizibil pe stampila iar ulterior pe margareta stampilata?

Inca ceva. Am vazut un tutorial pe youtube despre cum se fac modele de manichiura in apa. Se lasa sa cada o picatura de lac de unghii intr-un pahar cu apa, (mai multe picaturi de lac de unghii din diferite culori), apoi se face un model cu ajutorul scobitorii, se baga degetul inauntru, in pahar, iar modelul din pahar se imprima pe unghie.

Intial, pare simplu, am incercat si eu DAR, nu cade nici o picatura de lac de unghii. Am incercat sa pun si acetona in interiorul lacului de unghii, pentru a-l subtia, dar fara rezultat.

Are cineva vreo sugestie pentru mine, macar in una din cele doua probleme amintite aici?