Hei. Si eu sunt reprezentant avon, am fost si coordonator, de doi ani de zile, dar nu mi s-a intamplat niciodata asa ceva. Suna la Bucuresti, si explica-le ce-ai patit.
0213118555, poate te vor ajuta ei. Eu personal nu am patit, si acum m-ai cam speriat, pentru ca nici eu nu pastrez chitantele.
Sper sa-ti rezolvi problema, si succes!
Numai bine!
Buna.
Doar pentru simplul fapt ca trebuie sa dai o chitanta nu poti sa spui ca este o firma neserioasa sau ca esti profund dezamagita. Mai bine incearca sa vezi ce s-a intamplat, de ce iti cere chitanta si ce poti sa faci daca nu o ai. Spune-i liderului tau ce s-a intamplat si te va ajuta. Eu sunt coordonator la avon de 2 ani dar pana acum nu mi s-a intamplat asa ceva nici mie si nici reprezentantilor mei. Bafta.
"deniisa"chiar sunt profund dezamagita pentru ca din moment ce am platit-o... si nu e vorba numai de o chitanta pe care trebuie sa o tr prin fax ci daca nu o voi face in timp de 10 zile imi va fi inaintat cazul unei agentii de recuperare.asa ca da CEI DE LA AVON SUNT NESERIOSI.
Sfatul meu: Dupa fiecare plata (incearca sa platesti la automatele din centrele BCR, pentru ca numai asa functioneaza ce o sa-ti spun). Dupa ce platesti factura, pe chitanta ai: numarul de factura, cod avon si numar de reprezentant. Suna la *2866 si da-i doamnei de la relatii cu clientii aceste coduri. Ti se va confirma plata si nu te vei mai incurca niciodata in facturi. Eu asa fac, si n-am niciun stres. Numai bine, sarbatori fericite!
Georgian1992 întreabă: