Later edit: va multumim tuturor pentru participare, concursul s-a incheiat 🙂
Dragilor, am fost coplesiti de reactia voastra legata de Saptamana Multumirii. Ne-am bucurat din suflet ca v-a placut acest proiect. 🙂
Pentru ca totusi ne e foarte greu sa spunem “Nu”, mai suplimentam premiile. Asadar, daca va doriti un smartSIM gratuit de la Indygen (cu livrarea tot gratuita), dar nu ati apucat sa luati parte la Saptamana Multumirii, acum e sansa voastra.
Tot ce trebuie sa faceti este sa ne trimiteti un e-mail de pe adresa aferenta contului vostru din comunitate la contact@tpu.ro (sau direct din sectiunea de contact) cu urmatoarea structura:
“Vreau smartSIM Indygen!
E-mail:___________
Numar de telefon:___________”
Aceste date vor fi utilizate de conectorii Indygen pentru comunicarea comerciala cu voi, aflarea adresei la care sa va trimita sim-ul si stabilirea tuturor detaliilor legate de livrare.
Alexandra – TPU
Frumos din partea voastră (şi Indygen).
E plăcut când toată lumea e mulţumită şi nimeni nu e dezavantajat.
La mai multe campanii ca aceasta! : )
Felicitări pentru inițiativă.
Foarte frumos.
La mai multe campanii! 🙂
Foarte frumos din partea vostră.
Ţineţi-o tot aşa, faceţi o treabă extraordinară! 🙂
Succes tuturor ^_^
cat tine si aceasta multumire adica cand se termina?
Am primit mail ca sa imi aleg numarul, mi l-am ales si mi s-a zis ca voi fi contactata in scurt timp de cineva de la Indygen. Din cate am vazut acesta promotie era valabila pana astazi la ora 10, iar eu nu am primit niciun telefon de la ei inca. Cam pana cand e valabila oferta ? Mai este timp sa fiu contactata ? Multumesc.
Buna foarte frumos cat tine si aceasta multumire adica cand se termina?
@alex, @mihai: Totul a tinut de numarul de cereri din comunitate. Azi s-au terminat cartelele pe care le-am avut.
@FoReVeRyOuNgBiTcH: Noi le-am trimis datele de contact adunate pana vinerea trecuta, iar cei de la Indygen au luat deja legatura cu mai bine de 500 dintre castigatori si au inceput expedierea cartelelor. Vor ajunge in curand si la tine si te vor contacta. Avand in vedere ca e vorba de distribuirea a 2.000 de cartele, e un proces mai laborios.
A, am inteles. Dar are ceva daca eu am primit mail-ul vineri si mi-am ales numarul abia duminica ? Dat fiind ca promotia a durat pana luni la pra 10. 🙂
@FoReVeRyOuNgBiTcH: Esti in regula, stai fara griji.
Si eu am ales numarul tot duminica si a ramas ca trebuia sa fiu contactata,insa niciun semn.Ma lamuriti si pe mine?
eu am primit emailul ca ati trimis datele mele de contact la indygen ,,dar nu am primit un email ,cu care pot sa-mi aleg nr de telefon
@wolf russian: esti OK, stai fara griji
Am comandat SmartSim-ul de unsprezece zile şi nu a venit! O să vină sau nu?
@Bianca: datele tale au fost trimise catre Indygen si vei primi smartSim-ul. Probabil ca au foarte multe sim-uri de gestionat in aceasta perioada si de aceea dureaza mai mult.
eu am primit emailul ca ati trimis datele mele de contact la indygen dar nu am primit un email ,cu care pot sa-mi aleg nr de telefon
smartsimul este gratis atunci cand faci comanda adica si livrarea si tot?