Pentru ca suntem fanii surprizelor si a recompenselor oferite in cadrul comunitatii, astazi dam drumul unei noi aventuri alaturi de cei de la Indygen: Saptamana Multumirii pe TPU.ro.
Ne-am unit fortele cu ei pentru ca tu sa poti trimite COMPLET GRATUIT cate un smartSIM cu 1,5 GB de net mobil catre 4 utilizatori care ti-au fost de ajutor pe TPU si primesti si tu una (tot gratuit), sa stati apoi la povesti. Ce ai de facut e tare simplu:
Intri pe TPU.ro/indygen. Iti oferi acordul pentru a participa in cadrul campaniei, in cazul in care nu esti logat, te loghezi, iar apoi completezi campurile cu numele de utilizator a 4 oameni care ti-au raspuns pana acum la o intrebare pe site. Nu e nevoie ca lor sa le fi oferit si fundita.
Dupa ce parcurgi acesti pasi, si tu si cei 4 prieteni primiti din parta noastra un e-mail cu mai multe detalii si un link catre sectiunea de alegere a numarului de telefon dorit.
Asta-i tot! Va asteptam sa ne lasati fara cele 2.000 de smartSIM-uri si apoi sa incingeti si mai multe discutii!
smartSIM-urile vor fi expediate de catre Indygen la finalul Saptamanii Campaniei, dupa ce vor primi de la noi datele de contact ale utilizatorilor.
Alexandra – TPU
Interesant! 😉
Dar am o mica problema,acolo unde am primit:
“Intra aici sa iti alegi numarul dorit…”
Nu apare niciun link catre sectiunea de alegere a numarului de telefon dorit.
@ingerinfrant: Trebuie sa apesi pe butonul rosu de “Alege numar” de sub “Intra aici sa iti alegi numarul dorit”.
In cazul in care e-mail-ul este in spam, scoate-l de acolo si link-ul va deveni activ.
Bună ziua!
Încă nu am primit niciun mail de la Indygen, deşi am nominalizat cei 4 utilizatori încă de la ora 9.
@Houstain: Mai arunca o privire, mail-ul de la noi ar trebui sa fie acolo. La noi figureaza ca trimis.
Daca intampini in continuare, mai lasa un comentariu si-i dam de cap problemei 🙂
Nici eu nu am primit mail-ul si am verificat si in SPAM!
Mulţumim! Eu am recomandat nişte utilizatori pentru răspunsurile lor folositoare, dar îmi scrie că nu mi-au răspuns la o întrebare. Acum am pus o întrebare la categoria ”Sănătate” şi o să văd cine îmi răspunde cu un răspuns folositor.
@h3ll: Mai verifica acum, subiectul mail-ului pe care il cauti este: “Indygen iti multumeste pentru ajutor”
@Bianca: Ne bucuram mult ca vrei sa participi in cadrul Saptamanii Multumirii! Ii poti vedea pe cei care ti-au raspuns pana acum la intrebari aruncand o privire peste postarile tale de aici: https://www.tpu.ro/site-users/questions/
Mult succes!
imi zice ca am fost deja nominalizat , si nu am primit nici un email, ce rebuie sa fac?
am rezolvat partea aia,
acum de unde iau cartela ca sa activez aceste bonusuri? sau cum beneficiez de ele?
Buna, am primit un mail de la voi!!
Am dat pe el, mi-am ales numar alea alea, si dupa mi-a dat eroare la alegerea numarului.
Am zis ca il inchid si dupa il redeschid, dar de data asta nu mai merge deschis!!
Ce fac??
Am intrat, am pus 4 nume dar, cand am apasat butonul Multumeste, unul dintre nume mi-a aparut cu roz si, dedesubt, imi zicea ceva de genul Uups…ai fost deja nominalizat…sau ceva. Deci, degeaba am tot apasat butonul ala, ca nu s-a intamplat nimic.
@ardnaxur1961: inseamna ca cineva deja te-a nominalizat pentru cartela si vei primi un mail sa iti alegi un numar Indygen.
Alexandra,cum primim cartelele?Prin posta banuesc!
Si odata primite cartele se poate vorbi in orice retea? Spun asta ca toti avem telefoane in alte retele(orange ,cosmote,vodafone….)
Angy..
poti vb doar cu cei care vor avea cartele indygen
@andrei112: Ti-am oferit mai multe detalii si pe site. La finalul Saptamanii Multumirii, noi vom trimite mai departe datele de contact catre cei de la Indygen, iar ei vor lua legatura si vor stabili toate detaliile necesare intrarii in posesia smartSIM-urilor
@ardnaxur1961: Inseamna ca ai fost deja rasplatita de un membru al comunitatii pentru ajutorul oferit cu un smartSIM Indygen. Iti poti alege direct numarul, nu mai este nevoie sa nominalizezi 4 oameni.
Cauta in casuta ta de mail, inclusiv in folderele de Spam/junk mesajul expediat de pe multumesc@tpu.ro cu subiectul “Indygen iti multumeste pentru ajutor”. Daca cumva a ajuns in spam, va fi nevoie sa il scoti de acolo ca sa poti da click pe butonul rosu de “Alege numarul”.
@Angycut: Metoda de livrare va fi stabilita de cei de la Indygen, iar mai multe detalii despre smartSIM sunt aici: https://www.indygen.ro/. Poti avea 1.5 GB de net sau 500 minute / SMS nationale, in orice combinatie.
@caramela: Poti vorbi cu oricine doresti. Cartelele au 1.5 GB de net sau 500 minute / SMS nationale, in orice combinatie.
@TheOnlySpiderWhenISayIceTheIceIsCold: Vei primi in curand un nou e-mail si vei putea relua procesul.
Alexandra, eu am raspuns din mail sa-mi aleg numarul, si apoi am vrut sa aleg userii care mi-au raspuns la intrebari, dar programul mi-a spus ca am participat, desi nu am facut-o/nu am ales inca userii. Pagina TPU nu ma mai redirectioneaza catre programul Indygen, ce pot face?
@MissBlaHck: In cadrul Saptamanii Multumirii poti participa doar dintr-o singura postura: ori ca “multumit”, ori ca “multumitor”.
Avand in vedere ca tu ai fost recompensata deja pentru ajutorul oferit in cadrul comunitatii si ti-ai ales numarul de telefon, nu mai poti si tu oferi multumiri catre 4 oameni si primi inca un smartSIM.
Bun asa am trait cu impresia ca poti vorbi doar cu cei care detin astfel de cartele…
Multumim mult ptr explicatii:)
am inteles, multumesc pentru lamurire.
Am o intrebare…acolo daca pun numarul de telefon al meu o sa ma sune cei de la indygen?Sau doar o sa-mi trimita un mesaj?
Salut. Daca ai sub 18 ani, iti poti primi premiul ??
Pacat! Intr-adevar, eu primisem “multumiri”, dar chiar simteam nevoia sa multumesc SI EU celor care m-au ajutat. Acum am inteles sistemul. Multumesc.
@NarcisHate: Nu stim exact cum vor proceda, ei vor stabili care e cea mai buna metoda de-a lua legatura cu voi.
@Robi: Trebuie sa ai peste 16 ani.
@MissBlaHck, @ardnaxur1961: Cu mare drag! Va multumim si noi ca v-ati implica si-ati luat parte la primul nostru proiect mai amplu.
A…pai daca trebuie sa ai 16 ani,eu avand 14…pa-pa premiu..
Am primit email cu numarul meu cu tot dar nu m-a sunat niciun reprezentant de-al lor.Cand ma suna?Ca,campania este pe sfarsite…
Am primit email cu numarul meu cu tot dar nu m-a sunat niciun reprezentant de-al lor.Cand ma suna?Ca,campania este pe sfarsite…
@andrei1237: La finalul Saptamanii Multumirii, noi vom trimite mai departe datele voastre de contact introduse in formular catre cei de la Indygen, iar se vor lua legatura cu voi si vor stabili toate detaliile necesare.
pe mine nu ma contactat nimeni pt ami cere date de livrare a simului ,,,vreau un raspuns
@buium ionel: Nici nu aveau cum sa te contacteze inca.
La finalul Saptamanii Multumirii, noi vom trimite mai departe datele voastre de contact introduse in formular catre cei de la Indygen, iar se vor lua legatura cu voi si vor stabili toate detaliile necesare.
si cand se termina Saptamana Multumirii??
Numai putin, ca sa inteleg. Am ales numarul de telefon, am introdus numarul meu de telefon (nu cel de pe Indygen), iar Indygen trebuie sa imi trimita un mail in care sa imi ceara adresa de livrare. Corect? 🙂
Si minutele merg si in alte retele adic orange ,cosmote ,,si cand se termina saptamana multumirii ?? vreau sa stiu ms
Cand se va termina Saptamana Multumirii? Multumesc 🙂 !
@buium ionel, @dragos: estimam ca se va termina in aceasta marti sau miercuri. Vom reveni cu mai multe detalii.
@bless: da, iti vor trimite e-mail sau te vor contacta telefonic
@ionel: da, minutele merg folosite si in alte retele. Poti citi aici mai multe: indygen.ro. Estimam ca Saptamana Multumirii se va incheia maine sau poimaine.
wow, super tare ideea!
A fost tare ideea si am multumit celor 4 persoane acu prin commentu asta multumesc celor care au avut ideea !!!
Am primit si eu un mail unde scria ca voi primi un telefon si voi fii contactata pentru adresa insa n-am mai primit niciun semn.Pana la urma cum ramane?