Cei mai activi useri din categoria Carieră pe 23 Februarie 2025 sunt:
Concurs - Cum să-ţi găseşti vocaţia
Salut, as dori raspunsuri din partea celor ce au absolvit / sunt in prezent studenti la o scoala postliceala de jandarmi. Puteti spune cum decurge o zi de la scoala? (intervale orare, cum se prezinta...? (mai mult)
Un roman care ajunge sa studieze in SUA si care revenit in tara, se da mare ca a studiat in SUA, gasindu- si un job bun la Bucuresti, dezvoltandu- se continuu pe plan profesional, se poate considera...? (mai mult)
Salut, am nevoie de o diplomă (certificat) engleză pe care să scrie nivelul (B2). Curs(în urma căruia să primesc diploma) sau examen online. Ce recomandați? Mulțumesc
Bună! As vrea sa dau la Facultatea de Drept din cadrul Universității de Vest din Timișoara. E cineva care își poate da cu părerea despre cămine?
Buna! am aplicat la KFC, am mers ieri la interviu și doamna de acolo mi- a zis că o să mă contacteze ea. știe cineva cam cat ia să îți aprobe orarul și toate alea? Am mai fost la interviuri și...? (mai mult)
Salutare! Stie cineva unde ma pot angaja ca inginer pe platforma junior? Am terminat facultatea de Inginerie Mecanica si Electrica in anul 2023 dupa care am lucrat pana in octombrie 2024 ca inginer la...? (mai mult)
Salut,TPU.Ce discipline se preda la academia militara? Exemplu:matematica, fizica? Vreau răspunsuri de la cunoscători! Mulțumesc pentru răspuns!
Dacă mă duc la liceul militar și iau diploma de bacalaureat pot să mă duc la facultatea de subofițeri la pompieri?
Buna! Știe cineva daca în cazul unui educator-puericultor necalificat este necesar vreun aviz pentru a putea preda, asta după promovarea examenului? Mulțumesc.
Vreau sa dau la CTI UTCN. Credeți Credeți după ce termin sau in timpul facultății, am șanse sa ma angajez pe un post bun? Ma refer.cei de la ubb de la info o sa fie o concurenta serioasa? Sau facultățile...? (mai mult)