Cei mai activi useri din categoria Carieră pe 21 Noiembrie 2024 sunt:
Concurs - Cum să-ţi găseşti vocaţia
Stie cineva daca poti lucra in timp ce esti student/a la Academia de Politie?
Când am completat seria trecută avizul de securitate n am declarat ca am avut dosar, dar m- am împăcat cu respectivul si acum totul este bine, acum seria asta am declarat tot in aviz, ar trebui ...? (mai mult)
Salut TPU! Sunt student la Universitatea din Pitesti la facultatea de electronica, comunicatii si calculatoare. Imi caut un job part time in domeniu, insa nu gasesc nimic. Are cineva idei, sau ar fi...? (mai mult)
Azi seful m- a dat afara pe motiv ca nu ating nivelul de performanta dorit si nici volumul de munca și ca ei voiau de fapt pe cineva cu mai multa experienta. Ce sa fac sa stau în preaviz sau sa plec?...? (mai mult)
Hei! Sunt la ASE pe relatii internaționale și vreau sa aud părerile voastre daca ati trecut prin aceasta facultate. Merita? V- ati găsit un job în domeniu? (si daca da, câștigurile sunt bune?) ...? (mai mult)
Salut TPU, cunoaste cineva o agentie de modele din Romania de incredere? Care sa primeasca si baieti. Am 1, 73 si fac luna viitoare 21 de ani. Care sunt pasii pe care ar trebui sa- i fac sa ajung acolo?...? (mai mult)
Salut, care ati lucrat la fabrica de ciocolată in Germania este bine sau e teapa? Am vazut anunturi si as vrea si eu am nevoie de un job dar un amic a zis mai demult ca a luat teapa. Multumesc
Salut, sunt din provincie și ma gândesc serios sa vin in București sa lucrez, știe cineva vreun site cu locuri de munca care oferă și cazare? Mulțumesc anticipat
Buna ziua..As dori sa continui studiile de liceu...am terminat scoala profesionala si din cauza unor probleme de familie nu am putut sa continui mai departe acum as dori sa am diploma de liceu...Care sunt...? (mai mult)