Cei mai activi useri din categoria Carieră pe 1 Martie 2025 sunt:
Ce locuri de muncă poți avea cu 12 clase si bac în România? Mă întreb asta pentru că am trecut a 12- a si după liceu aș vrea să mă angajez undeva, menționez că sunt la mecanică și când...? (mai mult)
Salut, imi puteti spune diferentele dintre mascati, jandarmerie, politie? Si la care este mai greu sa intri. Dau funda
Buna tuturor! Daca stiu limba Engleza la un nivel mediu, credeti ca o sa fac fata la Facultatea de litere, specializarea Engleza ( limba principala)- *spaniola, sa zicem (ca limba secundara)*? Imi...? (mai mult)
Sunt deja în clasa a 11- a iar eu nu știu ce facultate să urmez. La început de a 9 a am vrut la politie, acum m- am răzgândit pentru că nu este de mine. Apoi și în prezent aș vrea la Litere,...? (mai mult)
Daca termini o postliceala sanitara privata, o sa se puna aia 3 ani la vechime? O sa se adauge la salariu?
Cu ce facultati iti gasesti cel mai usor un loc de munca in domeniul studiat?
Ce facultate ati alege si de ce? 1. Instalatii 2. Geodezie 3. Cai Ferate, Drumuri si Poduri
Trec clasa a12a și m- am gândit sa ma duc mai apoi la pompieri in cadrul academiei Alexandru Ioan Cuza din București.De pe net am aflat toate informațiile despre admitere însă nu știu cum arată...? (mai mult)
Bună, la ce facultate pot invata ca web designer? Mulțumesc anticipat
In cazul in care ma înscriu la o facultate la zi și, ulterior, înainte de începerea anului universitar, vreau sa schimb, la aceeași facultate, la învățământ la distanta, se poate face asta? ...? (mai mult)
In cazul in care ma înscriu la o facultate la invatamant la zi și ulterior, înainte de începerea anului universitar, vreau sa schimb la aceeași facultate, la invatamant la distanța, se poate ...? (mai mult)
In ziua de azi, mai e nevoie de adeverinte de vechime de la locurile de munca ca sa dovedesti anii lucrati, ca sa fie adaugati la pensie?